Επιλεκτικές βελτιώσεις και αναβαθμίσεις για το Nissan GT-R που παρά τα χρόνια του δηλώνει βροντερό «παρών». Και πιστό στη φιλοσοφία του.
Η Nissan αποκάλυψε σήμερα το νέο GT-R για την ιαπωνική αγορά, συμπεριλαμβανομένων δύο ειδικών εκδόσεων, του Nissan GT-R Premium edition T-spec και του Nissan GT-R NISMO Specialedition. Τα νέα μοντέλα είναι προγραμματισμένα να βγουν στην αγορά την ερχόμενη άνοιξη και θα ακολουθήσουν οι εκδόσεις Nismo, που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά το καλοκαίρι.
Έχοντας ως φιλοσοφία το μοτό «εξέλιξη προς την απόλυτη οδηγική απόλαυση», το Nissan GT-R συνεχίζει να ενισχύει την εικόνα του ως ένα premium σπορ αυτοκίνητο. «Με τη νέα σχεδίαση της μάσκας, τις τεχνολογίες αιχμής και τη δεξιοτεχνία, τα νέα μοντέλα αποτελούν την επιτομή του GT-R R35» , δήλωσε ο COO της Nissan, Ashwani Gupta.
Τα νέα GT-R διαθέτουν βελτιωμένη αεροδυναμική και εκλεπτυσμένη ποιότητα κύλισης. Ενώ διατηρείται η ίδια ιπποδύναμη (570 ίπποι για τις απλές εκδόσεις και 600 ίπποι για την Nismo), ο θόρυβος και οι κραδασμοί έχουν μειωθεί και ο ήχος έχει ρυθμιστεί προσεκτικά, με γνώμονα την άνεση στην καμπίνα.
Το T-spec αντιπροσωπεύει τη φιλοσοφία του GT-R να οδηγεί και να διαμορφώνει την εποχή, με το GT-R Premium edition T-spec να είναι πλέον εξοπλισμένο με ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση και carbon δισκόφρενα, προσφέροντας την απόλαυση μιας ομαλής κύλισης και υψηλής οδηγικής απόκρισης.
Το Nissan GT-R Nismo μεγιστοποιεί τη χρήση των αγωνιστικών τεχνολογιών. Με τη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης, τη ρύθμιση της ανάρτησης και την προσθήκη ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στον εμπρός άξονα, αυτό είναι το GT-R με τις υψηλότερες επιδόσεις που έχουν επιτευχθεί ποτέ.
Τα αποκλειστικά καθίσματα με carbon πλάτη από την Recaro έχουν ανανεωθεί για να προσφέρουν αναβαθμισμένη ποιότητα οδήγησης και άνεση, όπου οδηγός και αυτοκίνητο γίνονται ένα ενιαίο σύνολο. Το Nissan GT-R Nismo Special edition χρησιμοποιεί εξαρτήματα κινητήρα υψηλής ακρίβειας με απόλυτη προσήλωση στην ισορροπία βάρους, όπως δακτυλίους εμβόλων, μπιέλες, στροφαλοφόρο άξονα και καπό από ανθρακονήματα, αποκλειστικής χρήσης για την Nismo (με αεραγωγούς της NACA).