Η κωδική ονομασία Club Sport συναντά την BMW M4. Και το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι… ξεσηκωτικό.
Το όνομα Club Sport είναι σίγουρα… μυθικό, καθώς χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τους Βαυαρούς της BMW το 1965 στην 2000CS και έξι χρόνια αργότερα στην 3000CS. Επί του προκειμένου, μιλάμε για μια ακόμα ειδική έκδοση του γερμανικού κουπέ που τοποθετείται πιο πάνω από τις απλές Μ4 που εφοδιάζονται με το γνωστό και μη εξαιρετέο Competition Package και κάτω από την κορυφαία GTS. Παρ’ ότι δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί επισήμως, η παραγωγή της «καυτής» αυτής BMW M4 στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Μονάχο θα είναι περιορισμένη, καθώς τα αντίτυπα που θα κατασκευαστούν δεν θα ξεπερνούν τα 300.
Συνολικά, η BMW M4 CS διαθέτει μια πλειάδα βελτιώσεων που αφορούν στον κινητήρα, στις αναρτήσεις, στους τροχούς, στο αεροδυναμικό «πακέτο», στη σχεδίαση και φυσικά στην εικόνα του εσωτερικού. Ξεκινώντας από τον 3λιτρο straight-six υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, η ισχύς έχει σκαρφαλώσει κατά 10 επιπλέον ίππους σε σχέση με εκείνον της έκδοσης Competition Package φτάνοντας αισίως πλέον τους 460 ίππους, τιμή ικανή να εξασφαλίσει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, σε συνδυασμό με τα 600 Nm ροπής, σε χρόνο 3,9 δλ. Η δε τελική ταχύτητα της M4 CS περιορίζεται ηλεκτρονικά, όχι στα 250 χλμ/ώρα, αλλά στα 280 χλμ./ώρα. Ο βιταμινούχος 6κύλινδρος κινητήρας της CS συνδυάζεται κατ’ αποκλειστικότητα με μια βελτιωμένη εκδοχή του γνωστού «διπλόδισκου» κιβωτίου M DCT των 7 σχέσεων και φυσικά με το κορυφαίο ελεγχόμενο πίσω διαφορικό της BMW, Active M Differential, το οποίο διαθέτει τροποποιημένο set-up.
Στις αναρτήσεις, οι λύσεις, αν και βελτιωμένες σε ότι αφορά στις ρυθμίσεις ελατηρίων και αμορτισέρ, προέρχονται από την έκδοση Competition Package. Εδώ, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη Adaptive M ανάρτηση «διανθίζεται» και από παχύτερες αντιστρεπτικές δοκούς και τροχούς με διαστάσεις 265/35 και 285/30, σε συνδυασμό με ζάντες ελαφρού κράματος διαμέτρου 19 και 20 ιντσών με σχεδίαση εμπνευσμένη από το DTM. Αξίζει να αναφέρουμε πως η γόμα που «ντύνει» τους εν λόγω τροχούς είναι ημι-σλικ και φυσικά έχει εξελιχθεί ειδικά για την περίσταση από την Michelin με σημείο αναφοράς τον γνωστό τύπο ελαστικών της γαλλικής εταιρείας, Pilot Sport Cup 2. Εναλλακτικά, όσοι το επιθυμούν, μπορούν να παραγγείλουν την προσωπική τους Μ4 CS με τα «βασικά» Pilot Sport. Χωρίς έξτρα χρέωση, ασφαλώς.
Η εξάτμιση της κατασκευής προέρχεται από την Competition Package, όπως ακριβώς και οι απολήξεις των 80 χλστ. στο πίσω μέρος, ενώ στα φρένα, στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται ατσάλινοι δίσκοι που πάνε… πακέτο με 4πίστονες και 2πίστονες δαγκάνες εμπρός και πίσω και προαιρετικά με κεραμικούς που «παντρεύονται» με 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες, εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Θέλοντας να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο το σπορ χαρακτήρα της κατασκευής, το DSC, το γνωστό σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος, έχει δεχθεί τις απαραίτητες για την περίσταση τροποποιήσεις.
Σύμφωνα με την BMW, η νέα M4 CS έχει την ικανότητα να γυρίζει στη διάσημη πίστα-ειδική διαδρομή του Nurburgring σε χρόνο 7 λεπτών και 38 δλ. Θυμίζουμε πως η αντίστοιχη επίδοση για την κορυφαία Μ4 GTS είναι 7:27.88.
Εξωτερικά, το αυτοκίνητο φέρει μια σειρά αλλαγών που στόχο έχουν την περεταίρω «ενίσχυση» της αεροδυναμικής απόδοσης της κατασκευής. Και φυσικά, στην ελάττωση του βάρους της. Πιο συγκεκριμένα, το εμπρός splitter, η οροφή, η πίσω αεροτομή και ο διαχύτης αέρα στο τελείωμα του προφυλακτήρα είναι κατασκευασμένοι από carbon. Συνολικά, η M4 CS είναι ελαφρύτερη κατά 32 κιλά σε σχέση με τις απλές Μ4 και κατά 10 μόλις σε σύγκριση με την GTS.
Κλείνοντας αξίζει να αναφέρουμε πως η νέα BMW M4 CS κοστίζει στη Γερμανία 116.900 ευρώ, ή για να το θέσουμε διαφορετικά, 40.000 ευρώ επιπλέον σε σχέση με τις απλές Μ4, που ξεκινούν από τα 76.700 ευρώ._Χ.Α.