Η γερμανική εταιρεία προχώρησε στην επόμενη και απολύτως λογική κίνηση, αναφορικά με το επιβλητικό υπερ-κουπέ της γκάμας της, παρουσιάζοντας την ανοιχτή του έκδοση.
Η νέα Mercedes-AMG GT C Roadster, που θα δώσει το παρών στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού, φυσικά αποτελεί την ανοιχτή παραλλαγή της γνωστής μας GT. Ειδικά για την περίσταση, η εταιρεία επέλεξε να χρησιμοποιήσει τη λύση της μαλακής οροφής, αντί για μια σκληρή αναδιπλούμενη, τόσο για λόγους στιλ, όσο και για να κρατήσει το βάρος σε όσο το δυνατόν πιο λογικά επίπεδα. Στα μηχανικά μέρη, κυρίαρχος συνεχίζει να είναι ο γνωστός 4λιτρος V8 bi-turbo κινητήρας των Γερμανών.
Ο κινητήρας προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, ως GT Roadster με 469 ίππους και ως GT C Roadster με 550 ίππους, αμφότερες με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Η μέγιστη ροπή είναι 630 Nm/1.700 σ.α.λ. για την GT και 680 Nm/1.900 σ.α.λ. για την GT C, με τα 0-100 χλμ./ώρα να βρίσκονται στα 4,0 και τα 3,7 δλ αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα ξεπερνά και στις δύο περιπτώσεις τα 300 χλμ./ώρα (302 και 316 χλμ./ώρα, αντίστοιχα). Tεχνικά η GT C συγγενεύει με την GT R των 585 ίππων και, μεταξύ άλλων έχει και το σύστημα τετραδιεύθυνσης με ενεργό πίσω άξονα, το ηλεκτρονικό κλείδωμα του διαφορικού και τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ.