Αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Alpine, με σάρκα και οστά πλέον, που έρχεται να διευρύνει τη γκάμα της γαλλικής φίρμας.
H Alpine μπαίνει με τη σειρά της στον χορό των SUV, παρουσιάζοντας το πρώτο μοντέλο του «είδους» που θα προστεθεί στη γκάμα της. Σε αυτή τη φάση βρίσκεται σε πρωτότυπη μορφή, όπως εξάλλου υποδηλώνει και το όνομά του με επίθεμα το ελληνικό γράμμα «β».
Αυτό που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι της Alpine για να προσδιορίσουν τη φάση που βρίσκεται το αυτοκίνητο και συνοδεύει πάντα τα concept. Το αρχικό γράμμα παραπέμπει στο όνομα της εταιρείας και ο πρώτος αριθμός στο μέγεθος – κατηγορία του οχήματος, ενώ το 90 συμβολίζει σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία ότι το αυτοκίνητο προορίζεται για καθημερινή χρήση.
Το Alpine A390_β αντλεί έμπνευση από τις Άλπεις, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική, παντρεύοντας τα χαρακτηριστικά ενός SUV μοντέλου, με αυτά ενός fastback. Το σφηνοειδές σχήμα του είναι μελετημένο έτσι ώστε να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τον αέρα που περνάει από το εμπρός και το πίσω μέρος, αλλά και κάτω από το αμάξωμα.
Χαρακτηριστική είναι η σχεδίαση των τροχών, 22 ιντσών εμπρός και 23 ιντσών πίσω, που παραπέμπουν σε σχήμα νιφάδας χιονιού. Όμορφη λεπτομέρεια αποτελεί το καπάκι στο κέντρο των τροχών που είναι φωτιζόμενο. Το αυτοκίνητο πατάει σε ελαστικά της Michelin.
Όπως τονίζει η εταιρεία, τα φωτιζόμενα τρίγωνα εμπρός και πίσω, τα οποία αποκαλεί «Cosmic Dust», παραπέμπουν σε κομήτη που περνάει μέσα από την ατμόσφαιρα και σίγουρα κάνουν το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο στο σκοτάδι. Προς την ίδια κατεύθυνση και με στόχο να ξεχωρίζει είναι και το μπλε χρώμα του αμαξώματος.
Σε αντίθεση με το έντονο και πολύχρωμο εξωτερικό, η Alpine σχεδίασε το εσωτερικό εντελώς μίνιμαλ. Σε λευκό χρώμα, είναι εμπνευσμένο από μια σταγόνα νερό, όπως τονίζει. Το ακατέργαστο συναντά το εκλεπτυσμένο, όπως και το ζεστό το κρύο. Η πρόσβαση στο εσωτερικό γίνεται εύκολα, καθώς οι πόρτες ανοίγουν αντικριστά, απελευθερώνοντας έτσι όλο το πλάτος της καμπίνας.
Τα καθίσματα είναι μελετημένα για να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία, αντίστοιχη ενός μονοθεσίου της Formula 1. Μέσω των πλήκτρων που είναι τοποθετημένα στρατηγικά στο εσωτερικό, έχεις τη δυνατότητα, μεταξύ άλλων να αλλάξεις και τη ρύθμιση της ανάρτησης, την ανάκτηση ενέργειας μέσω της πέδησης, αλλά και φυσικά να ελέγξει το σύστημα πολυμέσων.
Για την κίνηση φροντίζουν τρία ηλεκτρικά μοτέρ. Το ένα είναι στον εμπρός άξονα, ενώ τα δύο άλλα στον πίσω. Για τη διαχείριση της ροπής και το πώς αυτή θα μοιράζεται στους άξονες, φροντίζει ένα σύστημα ειδικά μελετημένο από τους μηχανικούς της Alpine, το οποίο αποκαλούν Active Torque Vectoring.