Η Mitsubishi φρεσκάρει το ASX τονίζοντας στοιχεία άμεσα συνδεδεμένα με την σχεδίαση και τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
Λίγους μόλις μήνες μετά το λανσάρισμα του Mitsubishi ASX στην αγορά της Ευρώπης, η ιαπωνική εταιρεία προχωρά στην ανανέωσή του ωθούμενη προφανώς από την αντίστοιχη κίνηση των Γάλλων της Renault, οι οποίοι γύρισαν μια ακόμα σελίδα όσον αφορά την δική τους πρόταση στην κατηγορία των B-SUV (λέγε με Captur).
Οπτικά, το… alter ego του Renault Captur φέρει ένα νέο προσωπείο, με διαφορετικής σχεδίασης εμπρόσθια μάσκα, προφυλακτήρα και προβολείς που εναρμονίζονται στη σχεδιαστική φιλοσοφία Dynamic Shield της Mitsubishi, ενώ μικρότερης έκτασης επεμβάσεις έχουν γίνει και στο πίσω μέρος. Διαφορετική πλέον είναι και η σχεδίαση των ζαντών ελαφρού κράματος με διάμετρο 17 ή 18 ίντσες.
Το εσωτερικό του νέου ASX δεσπόζει η νέα πανοραμική ηλιοροφή. Με πλάτος 690 χλστ., διαθέτει τρεις ενδιάμεσες επιλογές ανοίγματος. Από εκεί και πέρα, το πίσω κάθισμα μπορεί να μετακινηθεί κατά τον διαμήκη άξονα του οχήματος σε μια απόσταση 160 χλστ. Χάρη στη δυνατότητα αυτή, παρέχονται επιπλέον 69 λίτρα χωρητικότητας στο πορτ μπαγκάζ, πλέον των «βασικών» 332 λίτρων.
Από εκεί και πέρα, η συμβατότητα με το οικοσύστημα της Google δίνει βροντερό «παρών» υποστηριζόμενο από μια μεγαλύτερη πλέον οθόνη 10,4 ιντσών, η οποία βρίσκεται εγκατεστημένη στο κέντρο του ταμπλό σε διάταξη πορτραίτου. Από εκεί και πέρα, πίσω από το ανασχεδιασμένο τιμόνι, ο οδηγός θα έχει στη διάθεσή του έναν πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών ή μία πλήρως ψηφιακή διάταξη 10 ιντσών, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το Mitsubishi ASX 1.3T MHEV 140 PS
Σε ότι αφορά τα κινητήρια σύνολα, η entry level έκδοση του νέου Mitsubishi ASX υιοθετεί έναν 3κύλινδρο turbo 1.000άρη κινητήρα με απόδοση 67 kW και ροπή 160 Nm σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Από εκεί και πέρα, η γκάμα περιλαμβάνει έναν 1.300άρη βενζινοκινητήρα με 12βάλβιδο mild-hybrid σύστημα με απόδοση 103 kW στην έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή 116 kW σε αυτή με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Τέλος, η γκάμα εξακολουθεί να περιλαμβάνει την full-hybrid έκδοση, η οποία τροφοδοτείται από έναν ατμοσφαιρικό 1.600άρη κινητήρα σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες και κιβώτιο multi mode που εξασφαλίζει, σύμφωνα με την Mitsubishi, αυτονομία κίνησης έως και 900 χλμ. και μέγιστη ισχύ 105 kW.
Προς το παρόν, στις επίσημες ανακοινώσεις της η Mitsubishi δεν κάνε ι καμία αναφορά στη γνώριμη έως τώρα plug-in υβριδική παραλλαγή του παρελθόντος.