Το Audi A8, η ναυαρχίδα του γερμανικού εργοστασίου, ανανεώνεται αισθητικά και ενισχύεται με περισσότερα στοιχεία τεχνολογίας.
Το Audi A8 παρέλαβε τη σκυτάλη από το Audi V8 το 1994 και έκτοτε αποτελεί την κορωνίδα των μοντέλων του Γερμανού κατασκευαστή όντας από το 2017 στην τέταρτη κατά σειρά γενιά του. Σήμερα, η ναυαρχίδα της εταιρείας από το Ingolstadt ανανεώνεται σχεδιαστικά και εμπλουτίζεται με περισσότερα στοιχεία τεχνολογίας προς όφελος της ασφάλειας, της άνεσης και φυσικά της πολυτέλειας.
Σχεδιαστικά, η χαρακτηριστική Singleframe μάσκα της Audi είναι πλέον πλατύτερη, ενώ διαφορετική προσέγγιση ακολουθείται στο σχεδιασμό των πλευρικών αεραγωγών που βρίσκονται στον προφυλακτήρα. To Audi A8 μπορεί να εξοπλιστεί τώρα με το chrome package και για πρώτη φορά με το πακέτο S line, το οποίο διαθέτει στοιχεία που παραπέμπουν στο S8.
Όπως συμβαίνει με τους βιντεοπροβολείς, τα φώτα Digital Matrix LED χρησιμοποιούν τεχνολογία DMD με κάθε σώμα να έχει περίπου 1,3 εκατομμύρια μικροκάτοπτρα που διασπούν το φως σε μικροσκοπικά pixel. Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου το «παρών» δίνουν προβολείς OLED (organic light-emitting diode).
Με το πλαίσιό του (Audi Space Frame) να αποτελείται από αλουμίνιο κατά 58%, το ανανεωμένο Audi A8 έχει μήκος 5,19 μ., πλάτος 1,95 μ. και ύψος 1,47 μ., ενώ το μεταξόνιό του είναι 3 μ. Στην έκδοση L Horch, που θα είναι διαθέσιμη στην Κίνα, το μήκος φτάνει τα 5,45 μ., τιμή αυξημένη κατά 13 εκατοστά σε σχέση με το υπάρχον Α8 L.
Στο εσωτερικό η Audi υιοθετεί το λειτουργικό πρόγραμμα MMI μέσω δύο οθονών 10,1 και 8,6 ιντσών, ενώ προαιρετικά διατίθεται ηχοσύστημα 1.920 W με 23 ηχεία και δύο οθόνες με διαγώνιο 10,1 που κοσμούν το πίσω μέρος των εμπρός καθισμάτων. Από εκεί και πέρα, το Audi A8 διατίθεται με περισσότερα από 40 συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης μέσα από τρία εξοπλιστικά πακέτα με την ονομασία Park, City και Tour.
Η γκάμα των διαθέσιμων μηχανικών συνόλων του ανανεωμένου Audi A8 περιλαμβάνουν τον 6κύλινδρο σε διάταξη V 3λιτρο TFSI κινητήρα (Α8 55 TFSI quattro) ο οποίος αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 5,6 δλ.
Η έκδοση «60 TFSI quattro) με τον 4λιτρο TFSI η ισχύς ανεβαίνει σε ισχύ στους 460 ίππους και η ροπή στα 660 Nm, τιμές που εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,4 δλ. Τέλος, στο κορυφαίο Audi S8, ο V8 κινητήρας αποδίδει 571 ίππους και ροπή 800 Nm (0-100 χλμ./ώρα: 3,8 δλ.).
Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν ήπια υβριδικό σύστημα με μίζα/γεννήτρια των 48V, ενώ ταυτόχρονα είναι τετρακίνητες με κεντρικό διαφορικό και συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο Tiptronic με 8 σχέσεις. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης η αερανάρτηση, σε αντίθεση με τη τετραδιεύθυνση που είναι προαιρετική. Highlight στο ανανεωμένο Audi A8 αποτελεί η προγνωστική ενεργή ανάρτηση (Predictive Active Suspension) που φορτίζει ή αποφορτίζει κάθε τροχό μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα ρυθμίζοντας ενεργά τη θέση του πλαισίου σε οποιαδήποτε κατάσταση οδήγησης.