Η BMW ανανεώνει και τις τρεις εκδόσεις αμαξώματος της Σειράς 8 αλλά και την κορυφαία με τον κωδικό Μ8.
Η BMW γυρίζει μία μικρή σελίδα στην ιστορία της Σειράς 8, σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια του μοντέλου, αθροίζοντας σε αυτή αλλαγές σε σχεδίαση στις εκδόσεις Coupe, Convertible και Gran Coupe, καθώς και στη Μ8, σε συνδυασμό με λειτουργικές αναβαθμίσεις στο εσωτερικό.
Στις απλές «8άρες», σημείο αναφοράς είναι η προσθήκη του αισθητικού πακέτου Μ στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Ως αποτέλεσμα, όλες διαθέτουν αεροδυναμικά βελτιστοποιημένα χαρακτηριστικά αμαξώματος φινιρισμένα στο χρώμα του αμαξώματος στην περιοχή της μπροστινής και πίσω ποδιάς, καθώς και στις πλαϊνές. Οι μεγάλες κάτω εισαγωγές αέρα στο μπροστινό μέρος είναι πλέον δομημένες με οριζόντια διάταξη, ενώ το ένθετο του διαχύτη στην πίσω ποδιά εκοσμείται από ένα μεταλλικό Dark Shadow φινίρισμα.
Η ακόμα πιο σπορ εμφάνιση ολοκληρώνεται με ζάντες ελαφρού κράματος με την υπογραφή M, με διάμετρο 19 ιντσών σε σχεδίαση διπλών ακτίνων. Επιπλέον, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει πλέον ένα σπορ σύστημα πέδησης, και αυτό με την υπογραφή της M, με δαγκάνες φινιρισμένες σε μπλε χρώμα. Από εκεί και πέρα, η κορυφαία 850i xDrive διαθέτει νέους, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένους εξωτερικούς καθρέπτες, διαφορετικό σπόιλερ εμπρός και πίσω και 20άρες ζάντες. Εδώ, το σύστημα πέδησης διαθέτει επιπλέον αναβαθμίσεις, ενώ το «παρών» δίνει και το σπορ διαφορικό του M Division.
Με αφορμή την 50η επέτειο της BMW M GmbH, όλα τα μοντέλα της Σειράς 8 μπορούν τώρα να εξοπλιστούν κατόπιν σχετικού αιτήματος από τον δυνητικό αγοραστή με ένα διαφορετικό λογότυπο του Γερμανού κατασκευαστή που είναι εμπνευσμένο από την αγωνιστική παράδοση της μάρκας.
Την ίδια στιγμή, τα Αdaptive LED φώτα με προσαρμοζόμενη δέσμη φώτων προσφέρεται πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό.
Στο εσωτερικό, πέραν του σπορ τιμονιού με τα στάνταρ paddles για την αλλαγή των σχέσεων του 8τάχυτου Steptronic Sport κιβωτίου, το «παρών» δίνει μια οθόνη 12,3 ιντσών εμπρός από τον οδηγό, καθώς και μια ακόμα, με διαγώνιο 12,3 ιντσών (από 10,25 ίντσες που ήταν έως τώρα) στην κεντρική κονσόλα στην οποία προβάλλονται όλες οι ενδείξεις του αναβαθμισμένου συστήματος Infotainment των Γερμανών.
Σε ότι αφορά τα κινητήρια σύνολο, η BMW προσφέρει στη νέα Σειρά 8 τρεις επιλογές. Στην κορυφή βρίσκεται η έκδοση M850i xDrive, η οποία παίρνει κίνηση από έναν V8 4,4 λίτρων με απόδοση 530 ίππων. Στην επίσης 840i xDrive (εδώ διαθέσιμη είναι και μια έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς), ο 6κύλνδρος εν σειρά κινητήρας των 3,0 λίτρων παράγει 333 ίππους. Τέλος, στη βάση της γκάμας συναντάμε την πετρελαιοκίνητη 840d xDrive, στην οποία ο επίσης 6κύλινδρος κινητήρας αποδίδει 340 ίππους.
Εκδόσεις Μ8 Competition για τις εκδόσεις Coupe, Convertible και Gran Coupe
Η κορυφαία παραλλαγή της Σειράς 8 παίρνει κίνηση από έναν V8 κινητήρα με τεχνολογία Μ TwinPower Turbo, που αποδίδει 625 ίππους και ροπή 750 Nm που εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,2 και 3,3 δλ, ανάλογα με τον τύπο του αμαξώματος.
Εδώ, η BMW έχει προικίσει τις M8 Competition, σε όλους τους διαθέσιμους τύπους του αμαξώματος, με όλα τα καλούδια της BMW M, νέους εξωτερικούς χωματισμούς και μια πλειάδα στοιχείων πολυτέλειας και άνεσης στο εσωτερικό, συμπεριλαμβανομένων των M Carbon καθισμάτων.