Tα δύο επιτυχημένα μοντέλα της Seat συνεχίζουν τη σταδιοδρομία τους με ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση, καλά δουλεμένο εσωτερικό και μεγαλύτερη συνδεσιμότητα.
Το νέο Seat Arona αποκτά πλέον μια πιο δυναμική εμφάνιση, με ανανεωμένο εμπρός μέρος και ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, που περιλαμβάνει νέους προβολείς ομίχλης και έχει περισσότερο περιπετειώδη χαρακτήρα σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Το νέο πίσω σπόιλερ και η επιλογή νέων σχεδίων για τις ζάντες αλουμινίου, αλλά και η αναγραφή του ονόματος του μοντέλου με ανάγλυφα γράμματα πίσω, μαζί με το νέο λογότυπο Seat, συμπληρώνουν την όλη εικόνα. Στο εσωτερικό υπάρχει ένα εντελώς νέο μαλακό ταμπλό, με τα συστήματα ψυχαγωγίας τοποθετημένα σε υπερυψωμένη θέση για τη βελτίωση της εργονομίας. Επίσης, υπάρχει και νέο εργονομικό τιμόνι.
Το Arona είναι πλήρως συνδεδεμένο, εντός και εκτός αυτοκινήτου: Περιλαμβάνει το σύστημα Wireless Full Link, που φέρνει το Android Auto και CarPlay στην καμπίνα. Η συνδεσιμότητα εκτός αυτοκινήτου ενισχύεται με το Seat Connect. Οι χρήστες μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τα νέα συστήματα ψυχαγωγίας 8,25” και 9,2”. Νέα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, όπως το Travel Assist παρέχουν ημιαυτόματη οδήγηση. Με τα Lane Assist, Side Assist, Traffic Sign Recognition και High Beam Assist, το Arona είναι εξοπλισμένο με τα πιο πρόσφατα συστήματα ασφαλείας. Κι αυτό, χωρίς να ξεχνάμε το Park Assist, το οποίο σταθμεύει αυτόματα το αυτοκίνητο χωρίς κόπο.
Κάτω από το εμπρός καπό, το ανανεωμένο Arona θα προσφέρει πέντε διαφορετικούς κινητήρες: τέσσερις υπερτροφοτούμενες μονάδες βενζίνης (TSI) με ισχύ που κυμαίνεται από 95 ως 150 PS, αλλά και μια μονάδα φυσικού αερίου των 90 PS. Όλα τα μηχανικά σύνολα, εκτός του 1.0 TSI των 95 ίππων, συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG).
Ο κινητήρας 1.0 TSI 95 PS συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των πέντε σχέσεων και παρέχει ροπή 175 Nm. Στην έκδοση ισχύος των 110 PS, η τρικύλινδρη μονάδα παρέχει ισχύ 110 PS και ροπή 200 Nm, ενώ συνδυάζεται είτε με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με 7ταχυτάχυτο διπλού συμπλέκτη (DSG). Ο μεγαλύτερος κινητήρας στη γκάμα του Αrona είναι ο τετρακύλινδρος 1.5 EcoTSI, ο οποίος διαθέτει ισχύ 150 PS και ροπή 250Nm. Το ανανεωμένο Arona περιλαμβάνει επίσης μια έκδοση CNG. Η μονάδα 1.0 TGI των 90 PS συνδυάζεται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και παρέχει ροπή 160 Nm. Το ανανεωμένο Arona δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου στη Βαρκελώνη και θα παράγεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Martorell.
Το Ibiza συνεχίζει την εμπορική του σταδιοδρομία με ανανεωμένο εξωτερικό σχεδιασμό, ενώ ενσωματώνει την τεχνολογία LED 100% ως στάνταρ, προσφέροντας καλύτερη ορατότητα με χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας. Τα νέα σχέδια στις ζάντες αλουμινίου προσφέρουν στην πιο δυναμική εμφάνιση, με το όνομα του μοντέλου να αναγράφεται στο πίσω μέρος, μαζί με το νέο λογότυπο της εταιρείας. Όπως το Arona, έτσι και το Ibiza διαθέτει ένα εντελώς νέο μαλακό ταμπλό, με τα συστήματα ψυχαγωγίας να είναι και αυτά τοποθετημένα σε υπερυψωμένη θέση. Το παρών δίνει επίσης ένα νέο εργονομικά σχεδιασμένο τιμόνι. Σε σχέση με τη συνδεσιμότητα και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, το νέο Ibiza κινείται στις ίδιες κατευθύνσεις με το Arona.
Η βενζίνη και το συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) βρίσκονται στο επίκεντρο της αναθεωρημένης σειράς των κινητήρων του Ibiza. Κάτω από το καπό, το supermini της Seat θα προσφέρει έξι διαφορετικούς κινητήρες: πέντε μονάδες βενζίνης με ισχύ από 80 PS ως 150 PS και μια μονάδα φυσικού αερίου των 90 PS. Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,0 λίτρων MPI των 80 PS με ροπή 93 Nm συνδυάζεται με ένα πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Ο κινητήρας 1.0 TSI 95 PS συνεργάζεται με πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και παρέχει ροπή 175 Nm. Στην έκδοση ισχύος των 110 PS, το τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο συνεργάζεται είτε με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο είτε με 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη (DSG). Ο μεγαλύτερος βενζινοκινητήρας είναι ο τετρακύλινδρος 1.5 EcoTSI, ισχύος 150 PS, με ροπή 250 Nm. Το ανανεωμένο Ibiza περιλαμβάνει επίσης μια έκδοση CNG, ισχύος 90 PS, o oποίος παρέχει ροπή 160 Nm και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των έξι σχέσεων. Η τεχνολογία φυσικού αερίου προσφέρει εξαιρετικά χαμηλό κόστος ανά χιλιόμετρο, ως και 50% φθηνότερο από ένα αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης και 30% φθηνότερο από ένα diesel. Όπως το Arona, έτσι και το Ibiza, θα παράγεται στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις της ισπανικής εταιρείας στο Martorel.