Η αντίστροφη μέτρηση για την πρεμιέρα της Alfa Romeo Milano έχει αρχίσει, με τις προσδοκίες που έχει δημιουργήσει να είναι υψηλές. Πάμε να δούμε όσα γνωρίζουμε για το ιταλικό SUV.
Η Milano είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Alfa Romeo, που έρχεται με μεγάλες προσδοκίες από την πλευρά της ιταλικής φίρμας, αλλά και των φίλων της και όχι μόνο. Η επίσημη πρεμιέρα της θα γίνει στο Μιλάνο στις 10 Απριλίου 2024.
Η σχέση του με τα Jeep Avenger και Fiat 600 στενή, καθώς με αυτά θα μοιράζεται πολλά μηχανικά μέρη. Όσον αφορά το σχεδιασμό της Milano, έχουμε ήδη δει κάποιες επίσημες φωτογραφίες του μοντέλου, αλλά με έντονο καμουφλάζ, που κρύβει τις γραμμές του, αλλά όχι και τη σιλουέτα του.
Πρόκειται για ένα μικρό B-SUV, με μήκος πάνω και κοντά στα 4 μέτρα, μέχρι 4,2 μ., αν κρίνουμε και από τις διαστάσεις των αδελφών μοντέλων από τη Fiat και τη Jeep. Έτσι, η κατηγορία του το φέρνει αντιμέτωπο με πολλά μοντέλα και δίχως άλλο, έντονο ανταγωνισμό.
Η σχεδίαση ακολουθεί τη φιλοσοφία της ιταλικής φίρμας, με στρογγυλεμένες γραμμές, που δεν αγνοούν την αεροδυναμική. Τα φώτα είναι LED και πιθανότατα θα είναι LED Matrix στις ανώτερες εκδόσεις, χωρίς ωστόσο να έχουμε εικόνα για την αισθητική τους, καθώς στις φωτογραφίες είναι καλυμμένα. Η λογική λέει ότι θα έχουν παρόμοια σχεδίαση με τις Tonale και Stelvio.
Δεν αποκλείεται στη Milano να δούμε το σήμα της Alfa Romeo στην «μύτη» του καπό, αλλάζοντας έτσι λίγο τη γνωστή προσέγγιση που μας έχουν συνηθίσει οι άλλες κατασκευές της ιταλικής φίρμας.
Όσον αφορά το εσωτερικό, δεν υπάρχουν κάποιες φωτογραφίες του, ούτε καν με καμουφλάζ, ωστόσο, αναμένεται να ακολουθήσει τη λογική της Tonale. Θα έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων, και μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, η οποία θα δεσπόζει το κέντρο και άνω μέρος του ταμπλό.
Οι χώροι θα πρέπει να είναι παρόμοιοι με αυτούς του Jeep Avenger, προσφέροντας θέσεις για τέσσερις επιβάτες, με χώρο αποσκευών που θα έχει όγκο από 360 έως 380 λίτρα.
Όσον αφορά τους κινητήρες της νέας Alfa Romeo Milano, θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της ιταλικής εταιρείας, όπως προαναφέραμε. Θα έχει ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 156 ίππων, με μπαταρία 51 kWh, που θα προσφέρει αυτονομία 400 χιλιομέτρων.
Η πλατφόρμα CMP της δίνει πρόσβαση και σε θερμικούς κινητήρες. Πιο συγκεκριμένα θα εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με απόδοση 100 ίππων. Η έκδοση αυτή θα είναι αμιγώς θερμική, αλλά και με ήπια υβριδική τεχνολογία, ενώ θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, στην πρώτη περίπτωση, ενώ στη δεύτερη θα έχει αυτόματο 7άρι διπλού συμπλέκτη.
Όπως είχε προαναγγείλει ο CEO της εταιρείας, Jean-Philippe Imparato, θα είναι διαθέσιμη και σε τετρακίνητη έκδοση. Υποστηρίζοντας το σπορ DNA της μάρκας, είναι πολύ πιθανό να δούμε και μια ισχυρή έκδοση, παρόμοια με του Abarth 600e, που θα έχει απόδοση 240 ίππων και θα ονομάζεται Alfa Romeo Milano Quadrifoglio. Λίγη υπομονή ακόμα, μέχρι την επίσημη αποκάλυψη του μοντέλου, που θα έχουμε όλα τα στοιχεία του.