Η πρεμιέρα της νέας γενιάς του εμβληματικού μοντέλου της βρετανικής εταιρείας είναι προγραμματισμένη να γίνει μέσα στο 2019.
Σύμφωνα με τις έως τώρα ανακοινώσεις των Βρετανών της Land Rover, η πλήρης αποκάλυψη του νέου Defender θα πραγματοποιηθεί πριν το πέρας του 2019, με τις πωλήσεις του στις κατά τόπου αγορές της υφηλίου να ξεκινούν τους πρώτους μήνες του 2020. Αυτή την περίοδο, το εμβληματικό μοντέλο της εταιρείας υποβάλλεται στις καθιερωμένες δοκιμές εξέλιξης, και για την περίσταση σε off-road «μονοπάτια» στην Κένυα. Θυμίζουμε πως στα τέλη της περασμένης χρονιάς, η Land Rover ολοκλήρωσε ένα ακόμα «σετ» δοκιμασιών στη Β. Αμερική – όπου θα είναι επίσης διαθέσιμο μετά από δύο και πλέον δεκαετίες απουσίας – σε θερμοκρασίες από -4 έως και +48 βαθμούς Κελσίου και σε περιοχές με υψόμετρο 13.000 ποδιών.
Μέχρι τώρα, τα ουκ ολίγα πρωτότυπα του βρετανικού μοντέλου, το οποίο θα παράγεται στο εργοστάσιο της Land Rover που έχει την έδρα του στην πόλη Nitra της Σλοβακίας, θα έχουν καλύψει πάνω από 1.200.000 χλμ. περιλαμβάνοντας στο «πρόγραμμα» τους πάνω από 45.000 διαφορετικές δοκιμασίες σε ποικίλες συνθήκες και εδάφη.
Με δεδομένες τις διαβεβαιώσεις των Βρετανών, το νέο Defender θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, με μακρύ και κοντό μεταξόνιο, οι οποίες θα διαχωρίζονται χάρη στα 3θυρα και 5θυρα αμαξώματά τους και φυσικά τις αντίστοιχες ονομασίες «90» και «110». Ενώ είναι ξεκάθαρο ότι πολλά από τα σχεδιαστικά στοιχεία των σύγχρονων Land Rover και Range Rover θα «φτάσουν» και στο νέο off-road μοντέλο της εταιρείας, θα υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες που θα παραπέμπουν στο «αυθεντικό» Defender. Όπως, για παράδειγμα, οι προβολείς και ο εφεδρικός τροχός, που θα βρίσκεται εγκατεστημένος «εξωτερικά».
Από εκεί και πέρα, το εμπρός καπό του αυτοκινήτου θα είναι εντελώς επίπεδο και αρκούντως μεγάλο σε μέγεθος, ενώ το πίσω μέρος θα παραπέμπει αρκετά σε εκείνο του «τρέχοντος» μοντέλου – ιδίως σε ότι αφορά το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων. Ωστόσο, οι επίσημες δηλώσεις-διαβεβαιώσεις των ανθρώπων της Land Rover κάνουν λόγο για ουσιαστικές αλλαγές καθώς και για μια σχεδιαστική ταυτότητα που δεν θα είναι «copy-paste» της απερχόμενης, αλλά για ένα σχέδιο εν τω συνόλω του που θα αποτελεί τη «φυσική και μοντέρνα εξέλιξη» του προηγουμένου.
Προς το παρόν, η βρετανική εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει λεπτομέρειες που να αφορούν στις επιλογές στα μηχανικά μέρη του νέο Defender. Κι αυτό, παρά το γεγονός ότι τα πρωτότυπα μοντέλα έχουν θεαθεί να κινούνται κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης φιλοξενώντας κάτω από το καπό τους ήδη γνώριμους, 2λιτρους κινητήρες ντίζελ και βενζίνης της γενιάς Ingenium της JLR. Βέβαιη μολαταύτα θεωρείται η συνεργασία των εν λόγω συνόλων, ήδη από το λανσάρισμα του μοντέλου, μ’ ένα ήπια υβριδικό σύστημα των 48 Volt.
Αξίζει να αναφερθεί πως το νέο Land Rover Defender θα «δομείται» γύρω από ένα ανεξάρτητο πλαίσιο κατασκευασμένο από αλουμίνιο (MLA – Modular Longitudinal Architecure), για λόγους που σχετίζονται άμεσα με τον περιορισμό του βάρους σε λογικά επίπεδα. Τέλος, σύμφωνα με τις δεδηλωμένες εδώ και καιρό προθέσεις των ανθρώπων της εταιρείας, το νέο Defender αναμένεται να αποτελέσει τη «βάση» για μια ολόκληρη οικογένεια νέων μοντέλων που θα δούμε να παρουσιάζονται στο εγγύς μέλλον από το Βρετανό κατασκευαστή._Χ.Α.