Η γκάμα της κορυφαίας έκδοσης του Hyundai i30 θα διευρυνθεί με την προσθήκη μιας έκδοσης με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Το Hyundai i30N αποτελεί, μαζί με την αντίστοιχη έκδοση του «αμερικάνικου» Veloster, την πρώτη απόπειρα της κορεάτικης εταιρείας να μπει δυναμικά σε μια από τις πιο «δύσκολες» αρένες της παγκόσμιας αγοράς. Κάτι βέβαια που σαφώς και δεν αποθαρρύνει τους ανθρώπους του τμήματος Ν Performance, οι οποίοι ήδη σχεδιάζουν τα επόμενα βήματά τους. Ποια είναι αυτά; Με δεδομένο το γεγονός ότι μια τετρακίνητη έκδοση δεν θα «έδενε» με το «hot hatch» χαρακτήρα της κορυφαίας έκδοσης του i30, η Hyundai σχεδιάζει να προσθέσει στις διαθέσιμες επιλογές της γκάμας μια έκδοση με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 στο σύνολο σχέσεις.
Διαβάστε επίσης: Ανάρπαστο το νέο Hyundai i30N
Όπως πληροφορούμαστε, πρόκειται για ένα σύστημα μετάδοσης που θα κατασκευάσουν οι ίδιοι οι Κορεάτες και όχι κάποια εξειδικευμένη στο συγκεκριμένο είδος «μπράντα» -όπως είναι για παράδειγμα η ZF και η Aisin. Σύμφωνα με τις έως τώρα διαβεβαιώσεις των ανθρώπων της Hyundai, το νέο αυτό κιβώτιο, το οποίο δεν θα έχει καμία τεχνική συγγένεια με το «7άρι» EcoShift του ομίλου, ήδη «εφαρμόζεται» εν κρυπτώ σε πετρελαιοκίνητα μοντέλα των Hyundai/Kia ούτως ώστε να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες η αντοχή του στις υψηλές απαιτήσεις… ροπής τις οποίες θα κληθεί να αντιμετωπίσει «παρέα» με τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο του i30N.
Διαβάστε επίσης: Με το Hyundai i30 N Performance στη Vallelunga
Δυστυχώς, η έλευση της συγκεκριμένης έκδοσης δεν αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν τα τέλη του 2019, κάτι που μοιραία αφήνει… χώρο στις αντίστοιχες προτάσεις του ανταγωνισμού οι οποίες ήδη διαθέτουν εκδόσεις με αντίστοιχους τύπους κιβωτίων._Χ.Α.