top icon
Επικαιρότητα

Κινητήρας Maserati made by Chrysler!

Ποιο είναι το μυστικό που κρύβεται κάτω από το καπό των δύο δημοφιλέστερων σήμερα μοντέλων της Maserati;

Ποιο είναι το μυστικό που κρύβεται κάτω από το καπό των δύο δημοφιλέστερων σήμερα μοντέλων της Maserati;

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού που μόλις πέρασε, οι εργαζόμενοι της αμερικάνικης εταιρείας, που πλέον αποτελεί ενεργό μέλος της FiatChryslerAutomobiles, και συγκεκριμένα εκείνοι στο Trenton Engine Complex Chrysler Group που έχει την έδρα του στα προάστια του Ντιτρόιτ, ξεκίνησαν, χωρίς… τυμπανοκρουσίες όπως φαίνεται, να κατασκευάζουν το μπλοκ του 3λιτρου V6 twinturboκινητήρα που φιλοξενείται κάτω από καπό των μοντέλων Quattroporteκαι Ghibli. Και όλα αυτά, υπό την επίβλεψη των μηχανικών της… Ferrari! Όπως πληροφορούμαστε, αφού κατασκευαστούν, τα μπλοκ αποστέλλονται ακτοπλοϊκώς στο Μαρανέλο, εκεί δηλαδή όπου ολοκληρώνεται η «γέννησή» τους, πριν τοποθετηθούν κάτω από το καπό των δύο μοντέλων της Maserati. Αξίζει να σημειώσουμε πως είναι η πρώτη φορά που η Chrysler«συνεργάζεται» τόσο στενά με την Maserati(και φυσικά με τη Ferrariπου έχει και το γενικό… πρόσταγμα). Και, όπως όλα δείχνουν, όχι και η τελευταία.

Η συγκεκριμένη είδηση έρχεται να επιβεβαιωθεί από τα πλέον επίσημα χείλη και συγκεκριμένα από τον Brian Harlow, ο οποίος διατελεί από τις αρχές του 2011 μέχρι και σήμερα χρέη επικαφαλούς στο τμήμα Κατασκευής και Εξέλιξης Κινητήρων της αμερικάνικης εταιρείας. Μάλιστα, σε πρόσφατες δηλώσεις του, διευκρίνισε πως αυτή τη στιγμή, η Chryslerκατασκευάζει περίπου 50 μπλοκ κινητήρων την ημέρα για λογαριασμό της Maserati, ενώ σύντομα η δυναμική της θα αγγίξει τα 80. «Είναι μια πραγματική ευκαιρία για εμάς να μάθουμε τι σημαίνει να δουλεύει κανείς κατασκευάζοντας κινητήρες υψηλής απόδοσης», είπε ο Harlow και συμπλήρωσε πως «το επίπεδο της ποιότητας (του V6 κινητήρα) που κατασκευάζουμε είναι απλά κορυφαίο».

Θυμίζουμε πως το μπλοκ του συγκεκριμένου 6κύλινδρου κινητήρα, ο οποίος σχεδιάστηκε από την Ferrari, κατασκευάζεται και στην Ευρώπη από την εταιρεία Weber Automotive GmbH. Όμως, η ιδιαίτερα αυξημένη ζήτηση για τα δύο πολυτελή σπορ σεντάν μοντέλα της Maserati ξεπέρασε την παραγωγική ικανότητα της εν λόγω εταιρείας, κάτι που «ανάγκασε» τον Sergio Marchionne να ζητήσει την αρωγή της Chrysler και των εγκαταστάσεών της στη Β. Αμερική. Κλείνοντας, πάντως, την αναφορά του στο εν λόγω θέμα, ο BrianHarlow δεν παρέλειψε να σημειώσει με νοήμα πως «Εμείς είμαστε η Chrylser. Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να επηρεάσουμε αρνητικά το ίματζ τόσο της Maserati, όσο και της Ferrari. Η συνεργασία μας με τους μηχανικούς της Ferrari ήταν καλή, ενώ πολλές πρακτικές και τεχνολογίες στον τομέα της κατασκευής του V6 κινητήρα έχουν ήδη ενσωματωθεί σε άλλους κινητήρες της εταιρείας μας»! Τα συμπεράσματα ασφαλώς, δικά σας…_Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ