Έτσι είχε ονομάσει ο «τιμονιέρης» της Κίνας Μάο Τσε Τουνγκ την αλλοτινή πορεία της χώρας προς τη βιομηχανική ανάπτυξη, σε καιρούς βέβαια πολύ διαφορετικούς από τους τωρινούς, στους οποίους το μεγάλο ασιατικό κράτος προσπαθεί να κατακτήσει τις αγορές του εξωτερικού κατασκευάζοντας και αυτοκίνητα.
Παρά τις αμφιβολίες για την ποιότητά τους και το γεγονός ότι βρίσκονται ακόμη μακριά από τα ευρωπαϊκά πρότυπα, η αλήθεια είναι ότι η αύξηση των πωλήσεων των κινεζικών αυτοκινήτων παγκοσμίως άγγιξε το 80%, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα περισυνά μεγέθη.
Οι πιο επιτυχημένες αγορές για τα κινεζικά αυτοκίνητα αναδεικνύονται μέχρι στιγμής εκείνες της Λατινικής Αμερικής, λόγω της χαμηλής τιμής τους. Αξίζει μάλιστα να αναφερθεί ότι σε χώρες όπως η Κολομβία και ο Ισημερινός τα προερχόμενα από την Κίνα αυτοκίνητα που κινούνται στους δρόμους δεν υπολείπονται αριθμητικά από τα ευρωπαϊκά.
Και βέβαια, έπεται συνέχεια…