Μπορεί στο πρόσφατο παρελθόν να έχει δηλώσει ότι δεν την ενδιαφέρουν οι χρόνοι στο Nurburgring, εντούτοις η πραγματικότητα για την Porsche αλλά και οι πρόσφατες πρακτικές που ακολουθεί στο εν λόγω «τερέν» φαντάζουν εντελώς διαφορετικές.
Οι φανατικοί οπαδοί της Porsche, αλλά και όλοι όσοι παρακολουθούν από κοντά και με τη δέουσα… σχολαστικότητα τα τεκταινόμενα στη μάχη του χρονομέτρου στην πίστα-ειδική διαδρομή των 20+ χλμ., θυμούνται την «περήφανη» ανακοίνωση των Γερμανών ότι η νέα Porsche 911 GT2 των 700 ίππων είναι και επίσημα το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στην πίστα του Nurburgring σταματώντας τα χρονόμετρα τον περασμένο Σεπτέμβριο στο 6:47:30, επίδοση μάλιστα που «εκτόπισε» από τον αντίστοιχο θρόνο την ομόσταβλη Lamborghini Huracan Performante. Όπως φαίνεται όμως η διάκριση αυτή δεν είναι αρκετή για τους πάντοτε φιλόδοξους Γερμανούς από το Τσουφενχάουζεν, οι οποίοι επιδίδονται αυτές της μέρες στο κυνήγι του χρονομέτρου στην Πράσινη Κόλαση (για του λόγου το αληθές, δείτε τη σχετική φωτογραφία που σας παραθέτουμε) με άρμα της νεότερης, όπως όλα μαρτυρούν, αυτής προσπάθειάς τους τη γενιά 991.2 της Porsche 911 GT3 RS.
Σύμφωνα με πληροφορίες έγκυρης ιστοσελίδας, η οποία εξειδικεύεται στην εκ των έσω παρακολούθηση των εξελίξεων στην πίστα του Nurburging (ναι, υπάρχει και αυτή!), οι Γερμανοί κατάφεραν να σπάσουν με την ελαφρωμένη έκδοση Weissach της ατμοσφαιρικής 911 GT3 RS το άτυπο φράγμα των 7 λεπτών για έναν πλήρη γύρο στο ‘Ring σταματώντας, σύμφωνα με μη επιβεβαιωμένες από επίσημα χείλη πληροφορίες, το χρονόμετρο πολύ κοντά στο καθ’ όλα εντυπωσιακό 6:56. Δηλαδή στο μόλις +9 δλ. σε σχέση με τη δυνατότερη κατά 180 ίππους GT2 RS. Δε μένει παρά να περιμένουμε και την επίσημη επιβεβαίωση της εν λόγω επίδοσης από τα χείλη της Porsche, ιδανικά με τη συνοδεία των απαραίτητων οπτικών πειστηρίων που απλόχερα σήμερα μπορεί να παρέχει η σύγχρονη τεχνολογία, αλλά και τα προηγμένα συστήματα καταγραφής δεδομένων των κατασκευαστών._Χ.Α.