Μεγάλες διαστάσεις λαμβάνει πλέον το φαινόμενο της κατάθεσης των πινακίδων κυκλοφορίας στις Εφορίες, λόγω των τελών κυκλοφορίας και του υψηλού κόστους χρήσης.
Μεγάλες διαστάσεις λαμβάνει πλέον το φαινόμενο της κατάθεσης των πινακίδων κυκλοφορίας στις Εφορίες, λόγω των τελών κυκλοφορίας και του υψηλού κόστους χρήσης.
Όσοι κάτοχοι αυτοκινήτων αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στα έξοδα του τετρατρόχου τους, προτιμούν να το στερηθούν προσωρινά, καταθέτοντας τις πινακίδες του και θέτοντάς το σε ακινησία. Το φαινόμενο -όπως είναι φυσικό- λαμβάνει διαστάσεις στο τέλος της χρονιάς, καθώς στις 10 Ιανουαρίου τελειώνει και η προθεσμία πληρωμής των ετήσιων τελών κυκλοφορίας.
Οι εκτιμήσεις σε απόλυτους αριθμούς κάνουν λόγω ακόμη και για αύξηση του συγκεκριμένου φαινομένου κατά 100%, σε σχέση με πέρισυ, που κατατέθηκαν στις εφορίες όλης της χώρας 160.000 πινακίδες.
Στη Θεσσαλονίκη αναμένεται να κατατεθούν περισσότερες από 15.000 πινακίδες, με τις 1.000 από αυτές να προέρχονται από την περιοχή της Καλαμαριάς. Στη Ρόδο ως την προηγούμενη εβδομάδα είχαν κατατεθεί 2.350 πινακίδες, στη Μυτιλήνη 600, στα Τρίκαλα περισσότερες από 1.000, στα Χανιά πάνω από 1.100. Κι αυτά, είναι μόνο μερικά παραδείγματα, του τι συμβαίνει σε ολόκληρη την επικράτεια…
Συμπέρασμα: Όσα από τα κρατικά στελέχη εισηγήθηκαν αυτές όλες τις αυξήσεις στην επί μέρους φορολογία του αυτοκινήτου κι επέβαλαν ακόμη περισσότερους φόρους στα καύσιμα, για να αυξήσουν τα έσοδα του κράτους πιστεύοντας ότι ο Έλληνας θα υπέμενε κάθε θυσία προκειμένουν να κυκλοφορεί με αυτοκίνητο, απλώς απέτυχαν κι έπεσαν έξω σε όλες τους τις προβλέψεις.