top icon
Επικαιρότητα

Και τo νέο Seat Arona είναι εδώ!

Πολυκοσμία στην κατηγορία των B-SUV’s, με την ισπανική εταιρεία να πραγματοποιεί το δεύτερο και πλέον αποφασιστικό της βήμα στην πιο ανερχόμενη συνομοταξία οχημάτων της παγκόσμιας αγοράς.

Το πρώτο χρονικά εγχείρημα των Ισπανών στην αρένα των Sport Utility Vehicles οχημάτων έγινε το 2016 με το Ateca. Σήμερα, η προσπάθεια της πάντοτε φιλόδοξης Seat στην πλέον αναπτυσσόμενη κλάση της ευρωπαϊκής συμπληρώνεται με το ολοκαίνουργιο Arona, ενώ σε έναν περίπου χρόνο από σήμερα η είσοδος της μάρκας στα λημέρια των SUV αναμένεται να ολοκληρωθεί με την πρεμιέρα ενός ακόμα μοντέλου του είδους που θα τοποθετηθεί… ταξικά στην κορυφή της πολλά υποσχόμενης πυραμίδας οχημάτων ελευθέρου χρόνου της μάρκας.

Τι ακριβώς όμως πρεσβεύει το νέο Seat Arona; Πατώντας στο δάπεδο MQB A0 του Ομίλου VW, στο οποίο έχει «χτιστεί» το νέο Polo και φυσικά το ομόσταβλο νέο Seat Ibiza, αποτελεί μια ακόμα αξιοπρόσεκτη πρόταση σε μια κλάση στην οποία πρόσφατα εισίλθαν τόσο η Opel με το Crossland X, όσο και η Hyundai με το Kona (σ.σ.: μην ξεχνάμε ασφαλώς και την αδελφή Kia, που δίνει το «παρών» με το Stonic). Το νέο Arona, πέρα από τους new comers της κατηγορίας, θα βρει στο διάβα του μοντέλα με παγιωμένη θέση στην αγορά –και στους πίνακες πωλήσεων, ασφαλώς- όπως είναι το ευρωπαϊκό best seller, Renault Captur, το Peugeot 2008, αλλά και έναν από τους πρώτους διδάξαντες του είδους: το Nissan Juke.

Από πλευράς μεγέθους, το μικρό SUV των Ισπανών είναι όσο… μεγάλο ορίζουν τα άτυπα, είναι η αλήθεια, όρια της κατηγορίας στην οποία υπάγεται. Έτσι, το μήκος του είναι 4,138 μ. (+79 σε σχέση με το Ibiza), το πλάτος του δε αναμενόμενα μεγαλύτερο σε σχέση με τον «συμβατικό» του αδελφό (+99 χλστ). Από εκεί και πέρα, ο χώρος φόρτωσης φτάνει τα 400 λίτρα, τιμή σίγουρα ικανοποιητική και, αν μη τι άλλο, εφάμιλλη ή και καλύτερη ακόμα και σε σχέση με τα κλασσικά οικογενειακά μοντέλα της κατηγορίας C.

H Seat αναφέρει στις επίσημες ανακοινώσεις της πως το νέο Arona πρωτοστατεί στον τομέα της ασφάλειας και των σχετικών ηλεκτρονικών… βοηθών του οδηγού διαθέτοντας στη φαρέτρα του τα συστήματα Front Assist, Adaptive Cruise Control, Stop&Go (το τελευταίο σε συνδυασμό με το κιβώτιο DSG και το Adaptive Cruise Control), Hill Hold Control, Fatigue Detection, Multi-Collision Brake, Rear Traffic Alert, Blind Spot Detection και Park Assistance System.

Σε ότι αφορά στους κινητήρες, η γκάμα περιλαμβάνει τον γνωστό 3κυλινδρο 1.000άρη του Ομίλου VW, σε εκδόσεις με 95 και 115 ίππους. Στην πρώτη περίπτωση, ο TSI κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο «5άρι» κιβώτιο, ενώ στην ισχυρότερη είτε με «6άρι», επίσης χειροκίνητο, είτε με το γνωστό «7άρι» DSG της μαμάς εταιρείας. Σίγουρα, ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο 1.5 TSI των 150 ίππων, ο οποίος, όλως παραδόξως, συνδυάζεται μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο. «6άρι», ασφαλώς. Από εκεί και πέρα, ο γνωστός πετρελαιοκινητήρας-πασπαρτού των 1,6 λίτρων του Ομίλου είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με 95 και 115 ίππους. Ο πρώτος… πάει πακέτο με χειροκίνητο «5άρι» ή DSG κιβώτιο και ο δεύτερος με χειροκίνητο «6άρι». Όπως ανακοινώθηκε, σε συγκεκριμένες αγορές, το προσθιοκίνητο φυσικά Arona θα είναι διαθέσιμο με τον κινητήρα 1.6 MPI (110 ίπποι). Στα μέσα δε του 2018, το ντεμπούτο του θα κάνει και μια έκδοση του 1.000άρη TSI που θα μπορεί να καταναλώσει φυσικό αέριο, η οποία θα αποδίδει 90 ίππους._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ