Μια αναμενόμενη προσθήκη στη γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων του νέου γερμανικού μοντέλου, τόσο για την coupe όσο και για την roadster έκδοσή του.
Μια αναμενόμενη προσθήκη στη γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων του νέου γερμανικού μοντέλου, τόσο για την coupe όσο και για την roadster έκδοσή του.
Από τα μέσα περίπου του καλοκαιριού, κάτω από το καπό του νέου Audi TT, εκτός από τους γνωστούς 2λιτρους κινητήρες, αναμένεται να δούμε και τον γνωστό 1.800άρη TFSI της εταιρείας. Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Audi, η ισχύς του θα φτάνει τους 180 ίππους και η διαθέσιμη ροπή τα 250 Nm, τα οποία θα κάνουν την εμφάνισή τους σταθερά από τις 1.250 έως και τις 5.000 σ.α.λ. Μην απογοητεύεστε, όμως, από τις αισθητά πιο χαμηλές, σε σχέση με τις 2λιτρες εκδοχές, αυτές αποδόσεις, αφού η Audi υπόσχεται για μια ακόμα φορά απόλυτα ανταγωνιστικές επιδόσεις. Πιο αναλυτικά, για την κλειστή έκδοση του μοντέλου με χειροκίνητο κιβώτιο το «0-100» ολοκληρώνεται σε χρόνο μόλις 6,9 δλ., ενώ για εκείνη με το «διπλόδισκο» 6άρι κιβώτιο S-Tronic, σε 7.0 δλ. Σημειώστε, πως το «ξεσκούφωτο» ΤΤ χρειάζεται κατά αντιστοιχία 0,3 και 0,4 επιπλέον δλ. για την ίδια ακριβώς δοκιμασία.
Σε ότι αφορά στις επιδόσεις κατανάλωσης, η γερμανική εταιρεία ανακοινώνει μόλις 7 λίτρα για κάθε 100 χλμ. κίνησης για την έκδοση Coupe και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της τάξης των 129 gr. Για την Roadster, προσθέστε 0,1 λίτρα καυσίμου επιπλέον και μόλις 3 gr διοξειδίου του άνθρακα. Τέλος, σε ότι αφορά στο κόστος, στη Γερμανία το νέο TT Coupe 1.8 TFSI θα ξεκινά από τα 32.100 ευρώ και το Roadster από τα 34.500 ευρώ._Χ.Α.