top icon
Επικαιρότητα

Και η γαλλική Total επενδύει στις μπαταρίες

Οι μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες επενδύουν, η μία μετά την άλλη, στην ηλεκτροκίνηση.

Με την αυτοκίνηση να έχει ήδη ξεκινήσει να στρέφεται στο ρεύμα, οι μεγάλες εταιρείες διάθεσης πετρελαιοειδών στρέφουν με αποφασιστικά πλέον βήματα το βλέμμα τους στην ηλεκτροκίνηση σε μια προφανή προσπάθεια να «τοποθετηθούν» σε μία αγορά που σχετίζεται άμεσα με την ενέργεια, η οποία πολύ σύντομα θα πρωταγωνιστήσει και στον κόσμο των τεσσάρων τροχών.

Μόλις λίγους μόλις μήνες, η γνωστή εταιρεία Shell ανακοίνωσε πως θα είναι το νέο μέλος της κοινοπραξίας Ionity, στην οποία μετέχουν το BMW Group, η Daimler, η Ford και το VW Group έχοντας ως αποκλειστικό αντικείμενο την κατασκευή σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη γηραιά ήπειρο, ενώ στις αρχές της εβδομάδας που διανύουμε η BP έκανε γνωστό πως θα συνεργαστεί με την ισραηλινή εταιρεία StoreDot προκειμένου να εξελίξουν από κοινού μπαταρίες ιόντων λιθίου που θα φορτίζουν σε χρόνο ίσο με εκείνο που απαιτείται σήμερα για το… φουλάρισμα με ορυκτό καύσιμο ενός σύγχρονου συμβατικού οχήματος.

Τώρα είναι η σειρά της γαλλικής Total να ανακοινώσει τις δικές της «προθέσεις» στο χώρο της ηλεκτροκίνησης μέσω της θυγατρικής της εταιρείας, Saft, η οποία εδώ και χρόνια δραστηριοποιείται στο χώρο των συσσωρευτών ενέργειας. Όπως κατέστη γνωστό, η Saft αναμένεται να επενδύσει 200 εκ. € για την κατασκευή μπαταριών στερεού ηλεκτρολύτη (solid state) σε ευρωπαϊκό έδαφος για χρήση σε ηλεκτρικά οχήματα. Απόφαση, μάλιστα, που εντάσσεται στα πλαίσια μιας ευρύτερης «συμμαχίας» που έχει αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά σε συνεργασία με εταιρείες, όπως η Siemens, Solvay και Manz. Τα ως άνω κεφάλαια προέρχονται τόσο από τη «μαμά» Total, όσο και από την ΕΕ, η οποία έχει ήδη ανακοινώσει πως θα υποστηρίξει αντίστοιχα εγχειρήματα μέσω χρηματοδοτήσεων που θα παρέχει σε εταιρείες που σχετίζονται με τον τομέα της ενέργειας.

Στόχος των Total/Saft είναι η κατασκευή solid state μπαταριών οι οποίες θα έχουν διάρκεια ζωής άνω των 10 ετών καθώς και τη δυνατότητα έως και 10.000 κύκλων φόρτισης.

«Στόχος μας είναι να παρουσιάσουμε την πρωτότυπη μορφή των μπαταριών αυτών τα τέλη του 2019 και να ξεκινήσουμε την κατασκευή και διάθεσή τους στα τέλη του 2021», δήλωσαν εκπρόσωποι της Saft._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ