Μια απόφαση των ιθυνοντων της Audi που έρχεται σε συνέχεια εκείνης των συμπατριωτών τους από Μόναχο και Στουτγάρδη.
Μετά τις Mercedes και BMW, η Audi είναι η τρίτη κατά σειρά γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία που δηλώνει… ανερυθρίαστα πως δεν θα λάβει μέρος στην Έκθεση του Ντιτρόιτ, που θα πραγματοποιηθεί τον Ιανουάριο του 2019. Στη σχετική ανακοίνωσε πως εξέδωσε η εταιρεία των τεμνόμενων κύκλων αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι «η Audi είχε μια μακρά και επιτυχημένη ιστορία στη NAIAS παρουσιάζοντας σε αυτή μοντέλα που απολαμβάνουν μέχρι και σήμερα οι πελάτες μας. Για το 2019, αποφασίσαμε ότι δεν θα συμμετάσχουμε στη NAIAS. Θα συνεχίσουμε να αξιολογούμε τις παρουσίες μας στις εκθέσεις κατά περίπτωση, και πάντοτε σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα των εισαγωγών των προϊόντων μας στην κάθε αγορά, αλλά και σε σχέση με την αξία που προσφέρει η παρουσία μας τόσο από την οπτική γωνία των μέσων ενημέρωσης, όσο και των καταναλωτών».
Θυμίζουμε ότι από την πλευρά τους οι Mercedes και BMW είχαν δηλώσει πως δεν θα συμμετέχουν στην επερχόμενη αυτοκινητική γιορτή στην πόλη του Ντιτρόιτ, καθώς το συγκεκριμένο event δέχεται έντονες πιέσεις -ακόμα και σε σχέση με την ημερομηνία τέλεσής του- από την Consumer Electronics Show (CES) που λαμβάνει χώρα στο Λ. Βέγκας συγκεντρώνοντας πολύ μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών.
Τα περασμένα χρόνια, οι Mazda, MINI, Volvo, Porsche, Mitsubishi, Jaguar και Land Rover είχαν επίσης «αποσύρει» την παρουσία τους από τη NAIAS αναφέροντας ως πρωταρχικά αίτια της απόφασής τους το κόστος και την ανακατανομή των δαπανών των τμημάτων μάρκετινγκ.
Συνολικά, πάντως, η πρόσφατη αυτή απόφαση της Audi να απέχει από τη NAIAS 2019, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης τάσης της παγκόσμιας αυτοκινητικής σκηνής, με τους κατασκευαστές να επικεντρώνονται ολοένα και περισσότερο σε διαδικτυακές παρουσιάσεις, καθώς και σε πιο «στοχευμένες» για το κοινό τους «δημόσιες εκδηλώσεις». Επίσης, κανείς δεν μπορεί να παραγνωρίσει την έκδηλη αγωνία των δημιουργών κάθε νέου μοντέλου, που στα μεγάλα Διεθνή Σαλόνια Αυτοκινήτου… μάχονται κυριολεκτικά δίπλα-δίπλα με όλους τους ανταγωνιστές τους διεκδικώντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προβολή από τα ΜΜΕ ανάμεσα σ’ ένα μεγάλο πλήθος συμμετοχών. Και όχι πάντα με τη μέγιστη επιτυχία.
Αξίζει να προσθέσουμε πως μέχρι και αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν ανακοινώσεις που να αφορούν σε αντίστοιχη απόφαση της «μαμάς» VW, που σίγουρα θέλει να δώσει βροντερό «παρών» στις ΗΠΑ σε μία έκδηλη, όσο και λογική, προσπάθειά της να αντιστρέψει το βαρύ κλίμα μετά το ξέσπασμα του διαβόητου σκανδάλου στη χώρα το Σεπτέμβριο του 2015._Χ.Α.