X
Επικαιρότητα

Και επίσημα τέλος εποχής για τα MINI Roadster και Coupe

Οι ιθύνοντες της ΜΙΝΙ ανακοινώνουν σήμερα και επίσημα αυτό που οι περισσότεροι εξ ημών ήδη γνώριζαν…

Οι ιθύνοντες της ΜΙΝΙ ανακοινώνουν σήμερα και επίσημα αυτό που οι περισσότεροι εξ ημών ήδη γνώριζαν…

Η κατάργηση των εκδόσεων Roadster και Coupe από τη διαθέσιμη γκάμα του γερμανικο-βρετανικού μοντέλου δεν αποτελεί παρά τη φυσική εξέλιξη με δεδομένα τα ισχνά εμπορικά αποτελέσματα τους στις κατά τόπους αγορές, αλλά συνάμα και την απαρχή μιας προσπάθειας για μια ευρεία αναδιάρθρωσης της γκάμας MINI, που σκοπό έχει τόσο τον περιορισμό του κατασκευαστικού κόστους, όσο ασφαλώς και τη διατήρηση, και γιατί όχι την περαιτέρω ενίσχυση, της κερδοφορίας της μάρκας. Έτσι, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα σήμερα, στο εξής η γκάμα MINI θα «βασίζεται» στους εξής τύπους αμαξώματος: 3θυρο, 5θυρο, Convertible, Clubman και Countryman, ενώ όσον αφορά το Paceman, δεδομένη πρέπει να θεωρείται η απόφαση των Βαυαρών η συγκεκριμένη «παραλλαγή» του δημοφιλούς, κατά τʼ άλλα MINI, να ακολουθήσει, και μάλιστα λίαν συντόμως, την τύχη των Roadster και Coupe. Κακά τα ψέματα, η απόφαση για συρρίκνωση της γκάμας και κατάργηση των αντιεμπορικών εκδόσεων της σειράς κάθε άλλο παρά παράλογη φαντάζει, αρκεί κανείς να σημειώσει πως όλες οι υπόλοιπες παραλλαγές αμαξωμάτων του MINI, πλην των Paceman,Roadster και Coupe, αντιπροσωπεύουν σήμερα, ούτε λίγο ούτε πολύ, το 95% της δυναμικής της μάρκας μέσα στο 2014, η οποία ανήλθε στις 325.000 μονάδες.

MINI Roadster

Χαρακτηριστικά, το μέλος του ΔΣ της BMW, Peter Schwarzenbauer, δήλωσε πως όσον αφορά στη γκάμα της MINI «οφείλουμε να βρούμε την ισορροπία ανάμεσα στην ανάπτυξη της και την κερδοφορία της μάρκας». Αξίζει να αναφέρουμε πως σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις των Βαυαρών, στο εργοστάσιο της εταιρείας που βρίσκεται στην Οξφόρδη της Μ. Βρετανίας, στο οποίο κατασκευάζονταν μέχρι σήμερα οι εκδόσεις Coupe και Roadster, θα συνεχίσουν να παράγονται τα MINI Hatchback (σε 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις, βασιζόμενα, ως γνωστόν, στη νέα πλατφόρμα UKL των Βαυαρών) και Convertible, με συνολική δυναμική που ανέρχεται στα 1.000 περίπου αυτοκίνητα την ημέρα. Η νέα γενιά του ανοιχτού MINI, η οποία αναμένεται να βασιστεί και αυτή στη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα του BMW Group, θα παρουσιαστεί μέσα στην τρέχουσα χρονιά. Μάλιστα, στο ίδιο εργοστάσιο επί βρετανικού εδάφους αναμένεται να παραχθεί και το νέο Clubman. Όσον αφορά στο Countryman, προς το παρόν, η παραγωγή του συνεχίζεται στο εργοστάσιο της Magna Steyr στο Graz της Αυστρίας, ενώ, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η κατασκευή της νέας του γενιάς θα «μεταφερθεί» από το 2016 στο εργοστάσιο της VDL NedCar στην πόλη Born της Ολλανδίας, στο οποίο ήδη «γεννιούνται» αρκετά από τα νέα 3θυρα MINI._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!