Ήταν να μη γίνει η αρχή.
Η Alpine A110 είναι αναμφίβολα ένα από τα σημαντικότερα νέα μοντέλα της χρονιάς που ολοκληρώνεται σε λίγες μέρες από σήμερα. Κι αυτό γιατί πρόκειται για μια ειδική κατασκευή που απευθύνεται στην καρδιά των θιασωτών της σπορ οδήγησης προσφέροντας με λογικό κόστος ό,τι μπορεί να ζητήσει κανείς: χαμηλό βάρος, κινητήρα τούρμπο τοποθετημένο στο κέντρο, πίσω κίνηση και ιδανική κατανομή των μαζών ανάμεσα στους δύο άξονες. Όλα αυτά όμως δεν φαίνεται να αρκετά για μια εταιρεία που έχει συνδέσει το όνομά της με τους αγώνες ράλλυ και πολιτικές κατασκευές που έγραψαν με χρυσά γράμματα το όνομά τους στις σελίδες της σύγχρονης αυτοκίνησης. Έτσι, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, οι Γάλλοι σχεδιάζουν να παρουσιάσουν σε εύλογο χρονικό διάστημα από σήμερα μια «βιταμινούχα» εκδοχή της Α110, με τον 1.800άρη κινητήρα της Renault Sport να αποδίδει ισχύ 300 περίπου ίππων –από 252 που είναι στη σημερινή του εκδοχή.
Και όχι μόνο, μιας και οι ιθύνοντες της γαλλικής εταιρείας σχεδιάζουν να μειώσουν έτι περαιτέρω το συνολικό βάρος του κεντρομήχανου κουπέ τους, που σήμερα ζυγίζει μόλις 1.080 κιλά. Αυτό θα γίνει μέσω της δίαιτας την οποία θα «υποστεί» το εσωτερικό, κάτι που θα επιφέρει μια εξοικονόμηση άνω των 30 κιλών. Από εκεί και πέρα, οι πολύπειροι μηχανικοί του γαλλικού εργοστασίου θα επέμβουν στη χροιά του 4κύλινδρου συνόλου αυξάνοντας συγχρόνως τη σκληρότητα των αναρτήσεων κατά 15 με 20%. Επιπρόσθετα, στο πρόγραμμα Track πιο «σκληροπυρηνική» θα είναι η αίσθηση του τιμονιού, η απόκριση του «διπλόδισκου» κιβωτίου, αλλά και η ευαισθησία του traction control.
Σύμφωνα με μη επιβεβαιωμένες από επίσημα χείλη πληροφορίες, η νέα Α110 Sport, όπως φημολογείται ότι θα ονομάζεται η κορυφαία πολιτική έκδοση του γαλλικού κουπέ, θα παρουσιαστεί μετά το προσεχές καλοκαίρι._Χ.Α.