top icon
Επικαιρότητα

ΗΠΑ: Ανακλήσεις για Hyundai, Jaguar, Lexus, Mitsubishi, Toyota και VW

Μία νέα σειρά ανακλήσεων εξέδωσε στις ΗΠΑ η υπηρεσία National Highway Traffic Safety Administration.

Στην περίπτωση της Hyundai οι ανακλήσεις αφορούν σε 43.941 Santa Fe και Sante Fe Sport ΜΥ2018. Σύμφωνα με τις αρμόδιες αμερικανικές αρχές, είναι πιθανό «το συγκρότημα του τιμονιού να εμφανίσει ζημιά, με αποτέλεσμα το τιμόνι να διαχωρίζεται από την κολώνα κατά την οδήγηση», με συνέπεια ο οδηγός να χάσει τον έλεγχο προκαλώντας ατύχημα.

Στην Jaguar, τα μοντέλα που επηρεάζονται από την εντολή ανάκλησης είναι μόλις 307 και αφορούν στην XF Sportbrake. Σύμφωνα με την NHTSA, είναι πιθανό «το καλιμπράρισμα των αεροσάκων να είναι εσφαλμένο», με αποτέλεσμα οι μετωπικοί να μην αναπτύσσονται επαρκώς σε συγκρούσεις που πραγματοποιούνται με χαμηλή ταχύτητα.

Στο στρατόπεδο της Lexus, το πιθανά προβλήματα εντοπίζονται σε 9.905 οχήματα, τα οποία είναι τα GS F (2016-2018), LC500 (2018) και RC F (2015-2018) που κινούνται από τον 5λιτρο V8 κινητήρα της εταιρείας. Σε αυτά, κάτω από ειδικές συνθήκες λειτουργίας, ενδέχεται να εμφανιστούν «προβλήματα στον αποσβεστήρα παλμών σε μία από τις αντλίες καυσίμου υψηλής πίεσης», με αποτέλεσμα τη δημιουργία ρωγμών στο κάλυμμα της και τη διαρροή καυσίμου, η οποία μπορεί να οδηγήσει στην εκδήλωση φωτιάς.

Στην περίπτωση της Mitsubishi, το πρόβλημα εντοπίζεται σε 158.651 Outlander χρονολογίας 2011 έως 2016. Στην περίπτωση αυτή, μπορεί να προκληθεί «διάβρωση του ball joint του υαλοκαθαριστήρα εξαιτίας της εισόδου νερού στο σημείο ανάμεσα στο καπό και το παρπρίζ».

Για την Toyota, η εντολή ανάκλησης αφορά σε 14.585 Yaris χρονολογίας 2010 έως 2012, καθώς και σε 98.194 Corolla Matrix. Σε αυτά τα αυτοκίνητα, το πρόβλημα εντοπίζεται στους αερόσακους της Takata με το πρόβλημα να αφορά στο «αλλοιωμένο προωθητικό υλικό τους, φαινόμενο που οφείλεται στη μακροχρόνια έκθεση του σε υγρασία και θερμοκρασιακές αυξομειώσεις».

Τέλος, στην περίπτωση της VW, το πρόβλημα εντοπίζεται σε 3.768 Tiguan Limited του 2017 και 2018. Σε αυτά, ο αερόσακος οδηγού που έχει εγκατασταθεί «μπορεί να μην προορίζονται για χρήση σε οχήματα που πωλούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και ως εκ τούτου τα εν λόγω οχήματα δεν συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις του ομοσπονδιακού προτύπου ασφάλειας οχημάτων, FMVSS»._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ