Με την Audi να συνεχίζει να μας τροφοδοτεί με επιπλέον στοιχεία και φωτογραφίες, η ώρα για την επίσημη πρεμιέρα της νέας ναυαρχίδας της πλησιάζει.
Όπως είναι γνωστό, η «μάχη» στο άνω άκρο της κατηγορίας των πολυτελών σεντάν συνεχίζεται με ανηλεή ρυθμό, με την Audi για την περίσταση να ετοιμάζεται να αποκαλύψει τη δική της πρόταση, η οποία θα συναντήσει στο διάβα της την S-Class της Mercedes και φυσικά την «7άρα» των Βαυαρών της BMW, στις 11 Ιουλίου στη Βαρκελώνη της Ισπανίας στα πλαίσια της εκδήώσης που φέρει την ονομασία Audi Summit.
Ήδη γνωρίζουμε πως όλες οι διαθέσιμες εκδόσεις του νέου Audi A8 θα είναι εφοδιασμένες με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης 48-Volt, το οποίο αποτελείται από έναν συσσωρευτή ιόντων λιθίου τοποθετημένο στο πορτ μπαγκάζ του οχήματος. Η καρδιά της όλης διάταξης είναι μια υδρόψυκτη μίζα, μόνιμα συνδεδεμένη μέσω ιμάντα με τον κινητήρα, η οποία συμπληρώνει την παραδοσιακή που χρησιμοποιείται μόνο όταν ο κρύος κινητήρας τίθεται σε ζωή. Χάρη σε όλα τα παραπάνω, όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε λειτουργία coasting, ο χρόνος που απαιτείται για την επανεκκίνηση του κινητήρα ελαχιστοποιείται. Σύμφωνα με την Audi, το ακόμα πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι το εν λόγω σύστημα θα είναι ενεργό από τα 55 έως και τα 160 χλμ./ώρα και για χρόνο έως και 40 δλ. αντλώντας την απαιτούμενη ενέργειά του από την μπαταρία της «48βολτης» διάταξης.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το σύστημα Predictive Convenient Starting, το οποίο συνεργάζεται με τη λειτουργία start & stop και τις εμπρός κάμερες του οχήματος. Εν προκειμένω, όταν το προπορευόμενο αυτοκίνητο ξεκινήσει μετά από στάση, αυτό γίνεται αντιληπτό από τους αισθητήρες του οχήματος δίνοντας εντολή εκκίνησης του κινητήρα, ακόμα και στην περίπτωση που ο οδηγός συνεχίζει να πατά το πεντάλ του φρένου.
Ακόμα μια σημαντική τεχνολογική «κατάκτηση» του νέου Audi A8 αναμένεται να είναι και η «ενεργή» ανάρτηση με την οποία θα εφοδιάζεται. Σύμφωνα με τους Γερμανούς, πρόκειται για μια ηλεκτρομηχανική διάταξη, η οποία αποτελεί μέρος ενός συστήματος που τροφοδοτείται από το ως άνω ηλεκτρικό κύκλωμα των 48 Volt. Πως λειτουργεί στην πράξη; Με την αρωγή της εμπρόσθιας κάμερας του οχήματος, ο δρόμος «σκανάρεται» 18 φορές το δευτερόλεπτο και με τα στοιχεία που συγκεντρώνονται η «ενεργή» ανάρτηση… προετοιμάζει την κατάλληλη για τις περιστάσεις ρύθμιση. Έτσι, η high tech ναυαρχίδα των Γερμανών θα περνά τις λακκούβες με τρόπο που να ταλαιπωρεί όσο το δυνατόν λιγότερο τους επιβαίνοντες του νέου Α8. Αξίζει να σημειωθεί πως η απόσβεση σε κάθε τροχό θα είναι διαφορετική από τους υπόλοιπους, μιας και κάθε ένας θα συνεπικουρείται από έναν ηλεκτροκινητήρα.
Σύμφωνα με την Audi, η όλη διάταξη δεν θα συνεισφέρει τις υπηρεσίες της μόνο στον τομέα της άνεσης, αλλά και σε εκείνον της αίσθησης του οδηγού πίσω από το τιμόνι. Επιπρόσθετα, η γερμανική εταιρεία αναφέρει χαρακτηριστικά πως η «ενεργή» αυτή ανάρτηση θα προσφέρει πολλά και στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, μιας και το λογισμικό που θα την ελέγχει θα μπορεί να διαγνώσει το επικείμενο συμβάν ανυψώνοντας την πλευρά του οχήματος η οποία θα έρθει σε επαφή με ένα κινούμενο ή μη αντικείμενο. Στις πλευρικές δε συγκρούσεις, η ανάρτηση θα ανυψώνει κατά 80 χλστ. την πλευρά του οχήματος που πρόκειται να έρθει σε επαφή μέσα σε χρόνο μισού δευτερολέπτου.
Στις λοιπές αποκαλύψεις, η Audi αναφέρει πως η πίσω ανάρτηση του νέου Α8 θα διαθέτει και σύστημα τετραδιεύθυνσης με τους τροχούς του εν λόγω άξονα να στρέφονται στην ίδια κατεύθυνση με τους εμπρός στις υψηλές ταχύτητες κίνησης για βελτίωση της σταθερότητας και σε αντίθετη στις χαμηλές για καλύτερη ευελιξία._Χ.Α.