Η γκάμα του ανανεωμένου VW Golf ενδυναμώνεται με την παρουσίαση της κορυφαίας έκδοσής του. Της «R», ασφαλώς. Και όχι μόνο.
Μετά το ντεμπούτο του δημοφιλούς μοντέλου στις ταπεινότερες, σε ότι αφορά στις κινητήριες μονάδες, παραλλαγές του, η γερμανική εταιρεία φέρνει στο φως και την κορυφαία έκδοση R. Η οποία, παρεμπιπτόντως, προσφέρεται τόσο με το κλασσικό χάτσμπακ περιτύλιγμα, όσο και σε έκδοση στέισον βάγκον. Ή αλλιώς, την Variant, όπως την αποκαλούν οι Γερμανοί.
Σε σχέση με το παρελθόν, ο γνωστός TSI κινητήρας εμφανίζεται πιο ισχυρός από το παρελθόν, έστω και κατά 10 μόλις ίππους, αποδίδοντας τώρα κάτω από το καπό του νέου Golf R, 310 ίππους. Ενισχυμένη κατά 20 Nm είναι και η ροπή, η οποία αγγίζει πλέον σε μέγιστη τιμή τα 400 Nm. Σύμφωνα με το εργοστάσιο, για το τυπικό «0-100», το Golf R στην έκδοση χάτσμπακ απαιτεί χρόνο μόλις 4,6 δλ. Φυσικά, η κίνηση εξακολουθεί να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς.
Εκτός από την κορυφαία έκδοση της οικογένειας, η VW ανακοίνωσε πως από το μήνα που ήδη διανύουμε το νέο Golf θα είναι διαθέσιμο και στις εκδόσεις 1.0 TSI (85 ίπποι), GTI (230 ίπποι) και 2.0 TDI 4Motion (150 ίπποι)._Χ.Α.