X
Επικαιρότητα

Ιδού η ανανεωμένη Σειρά 7 της BMW

Η γερμανική εταιρεία αποκαλύπτει τη «φρεσκαρισμένη» της ναυαρχίδα με τις εμφανείς σχεδιαστικές επιρροές από την X7.

Κατά την πάγια τακτική της που θέλει όλα τα μοντέλα της γκάμας να «ανεβαίνουν» κατηγορία, η ανανεωμένη Σειρά 7 των Βαυαρών της BMW προτάσσει κορυφαίες τεχνολογίες, υψηλά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας και φυσικά μια γκάμα εκδόσεων για όλα τα… πολυτελή γούστα των ανά τον κόσμο οπαδών της. Από πλευράς μεγέθους, σε σχέση με την απερχόμενη «7άρα», η νέα διαθέτει μεγαλύτερο κατά 22 μόλις χλστ. μήκος, τόσο στην έκδοση με το «κανονικό» μεταξόνιο, όσο και στην long-wheelbase. Ως εκ τούτου, το μήκος τους διαμορφώνεται πλέον στα 5,12 μ. και 5,26 μ., αντίστοιχα.

Οπτικά, η πλέον διακριτή διαφορά σε σχέση με το ηλικίας τριών ετών μοντέλο που παραδίδει τη σκυτάλη εντοπίζονται στην «έντονη» μάσκα, η οποία αντλεί την έμπνευσή της από την αντίστοιχη της Χ7. Όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες, είναι αρκετά μεγαλύτερη σε μέγεθος σε σχέση με το παρελθόν (+40% σε επιφάνεια και 50 χλστ. ψηλότερη) «εισβάλλοντας» τόσο στο διαφοροποιημένο εμπρός καπό, όσο και στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Στα πλαίσια της γενικότερης «ανωτατοποίησής» της, η νέα Σειρά 7 διαθέτει παχύτερα κατά 5,1 χλστ. κρύσταλλα και καλύτερη μόνωση στους πίσω θόλους – προφανώς για λόγους μείωσης του θορύβου που φτάνει στην καμπίνα – καθώς και ειδικά σχεδιασμένα εμπρός φτερά που μειώνουν τις αεροδυναμικές αντιστάσεις.

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου εντοπίζει κανείς σαφώς πιο… διακριτικές αναβαθμίσεις σε σχέση με τις εξωτερικές. ‘Οπως τα νέα υλικά σε ταμπλό, καθίσματα και πόρτες, καθώς και τις ακόμα πιο «προηγμένες» λειτουργίες συνδεσιμότητας. Τα στοιχεία πολυτέλειας κυριολεκτικά βρίθουν στην καμπίνα της νέας «7άρας». Έτσι, ανάλογα την έκδοση και την επένδυση την οποία είναι διατεθειμένος κανείς να κάνει, μπορούν να προστεθούν στον ήδη πλήρη εξοπλισμό μέχρι και δύο «10άρες» full-LED οθόνες για τους πίσω επιβάτες, οι οποίες είναι ενσωματωμένες στο πίσω μέρος των εμπρός προσκέφαλων.

Κάτω από το καπό φιλοξενείται μια «επικαιροποιημένη» γκάμα κινητήρων ντίζελ και βενζίνης – και φυσικά η γνωστή από το παρελθόν υβριδική μονάδα. Όλοι τους διαθέτουν τις απαραίτητες τροποποιήσεις, όπως αναφέρει η BMW, ώστε να πληρούν τη νόρμα Euro 6d-Temp. Οι εκδόσεις βενζίνης περιλαμβάνουν στην κορυφή της πυραμίδας έναν V12 κινητήρα 6,6 λίτρων (Μ760Li xDrive) με μέγιστη ισχύ 585 ίππων, καθώς και τον γνώριμο V8 κινητήρα των 4,4 λίτρων (750i xDrive και 750Li xDrive) των Βαυαρών, που πλέον αποδίδει 530 ίππους. Οι εκδόσεις ντίζελ (730d xDrive, 740d xDrive και 750d xDrive) χρησιμοποιούν τον επίσης γνωστό 3λιτρο κινητήρα της BMW – με 1, 2 ή 4 τέσσερα στο σύνολο τούρμπο – που αποδίδει ανά περίπτωση από 265 έως και 400 ίππους.

Σε ότι αφορά την υβριδική έκδοση της οικογένειας 7, η BMW προσφέρει τις 745e/745Le, καθώς και την αντίστοιχη «μακριά» xDrive, η οποία παίρνει κίνηση από έναν 3λιτρο και 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα βενζίνης, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα. Συνδυαστικά, το όλο «πακέτο» αποδίδει 394 ίππους, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία από 50 έως 58 χλμ. Όπως ανακοινώνει η BMW, αμφότερες «κουβαλούν» μια μπαταρία 12 kWh. Οι δε εκπομπές CO2 είναι, ανάλογα με την έκδοση, από 48 έως και 59 gr και η μέση κατανάλωση βενζίνης του θερμικού συνόλου από 2,1-2,2 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, έως και 2,6-2,3 λίτρα/100 χλμ._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!