65 χρόνια φούρναρης και τώρα ήρθε η ώρα για μια ακόμα στροφή στην μακρά και άκρως επιτυχημένη εμπορική πορεία του πλέον εμβληματικού off road μοντέλου της Toyota. Ιδού, λοιπόν, το νέο Land Cruiser.
Σχεδιαστικά, το νέο Toyota Land Cruiser, ένα μοντέλο που δηλώνει βροντερό εμπορικό «παρών» σε περισσότερες από 190 χώρες του πλανήτη, δεν αποκλίνει και τόσο από τις γνώριμες αισθητικές αρχές του, παρά το νέο καπό, τα διαφορετικά φτερά, την πιο έντονη μάσκα, τους τροποποιημένους προφυλακτήρες και τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω.
Από πλευράς διαστάσεων, το μοναδικό στοιχείο που ανακοινώνεται αφορά στο μήκος του αμαξώματος, το οποίο έχει αυξηθεί σε σχέση με το παρελθόν κατά 60 χλστ. (4,84 μ.). Αξίζει να σημειωθεί πως η απόσταση από το έδαφος είναι 215 χλστ. (205 χλστ. στην 3θυρη εκδοχή), ενώ οι γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας έχουν διαμορφωθεί στη νεότερη εκδοχή του ιαπωνικού μοντέλου στις 31, 25 και 22 μοίρες αντίστοιχα.
Στο εσωτερικό, η αναβάθμιση ακολουθεί ανάλογες επιλογές και τόνους, με το νέας σχεδίασης ταμπλό, το ανασχεδιασμένο πηδάλιο και τη διαφορετική κονσόλα με τη νέα οθόνη πολλαπλών ενδείξεων και λειτουργιών στην κορυφή της να αποτελούν τα κυρίαρχα στοιχεία.
Όπως ανακοίνωσε η Toyota, στις αγορές της Δ. Ευρώπης το νέο Land Cruiser θα είναι διαθέσιμο με έναν 4κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων της γενιάς D-4D που θα αποδίδει 177 ίππους και ροπή 370 Nm σε συνδυασμό με 6τάχυτο αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ σε εκείνες της Α. Ευρώπης θα υπάρχουν δύο ακόμα επιλογές: η πρώτη είναι ένας βενζινοκινητήρας VVT-I με χωρητικότητα 2,7 λίτρων και απόδοση 161 ίππων και 246 Nm σε συνδυασμό με αυτόματο «6άρι» ή χειροκίνητο «5άρι», καθώς και ένας 4λιτρος VVT-i με απόδοση 249 ίππων._Χ.Α.