Με τα πληκτρολόγια να μην έχουν προλάβει να σιγήσουν μετά την προ ολίγων ημερών πρεμιέρα της νέας Porsche Cayenne, τώρα ήρθε η ώρα να πάρουν ξανά… μπροστά με αφορμή το ντεμπούτο της έκδοσης Turbo στην ΙΑΑ 2017.
Η κορυφαία έκδοση Turbo της νέας Porsche Cayenne παρουσιάστηκε προ ολίγου στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης έχοντας ως highlight –τι άλλο;- τον κινητήρα που για την περίσταση φιλοξενείται κάτω από το εμπρός καπό της.
Πρόκειται για τον γνωστό και μη εξαιρετέο 4λιτρο V8 bi-turbo κινητήρα των Γερμανών, ο οποίος αποδίδει 550 ίππους και ροπή 770 Nm συνδυαζόμενος με το γνωστό 8τάχυτο Tiptronic S αυτόματο κιβώτιο της Porsche.
Σύμφωνα με την τελευταία, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται για την Porsche Cayenne Turbo σε χρόνο 4,1 δλ., ενώ με την αρωγή του Sport Chrono Package, σε μόλις 3,9 δλ. Η δε τελική αγγίζει και στις δύο περιπτώσεις τα 286 χλμ./ώρα.
Προαιρετικά, η νέα Cayenne Turbo μπορεί να εφοδιαστεί με σύστημα τετραδιεύθυνσης, καθώς και με τα συστήματα Dynamic Chassis Control, Torque Vectoring Plus, καθώς και με ένα 48βολτο ηλεκτρικό κύκλωμα.
Σχεδιαστικά, η κορυφαία έκδοση της οικογένειας διακρίνεται για τα πιο «έντονα» αεροδυναμικά βοηθήματα καθώς και τους τροχούς των 21 ιντσών, που συνοδεύονται από ελαστικά διαστάσεων 285/40 και 315/35 εμπρός και πίσω αντίστοιχα._Χ.Α.