Με τα πληκτρολόγια να μην έχουν προλάβει να σιγήσουν μετά την προ ολίγων ημερών πρεμιέρα της νέας Porsche Cayenne, τώρα ήρθε η ώρα να πάρουν ξανά… μπροστά με αφορμή το ντεμπούτο της έκδοσης Turbo στην ΙΑΑ 2017.
Η κορυφαία έκδοση Turbo της νέας Porsche Cayenne παρουσιάστηκε προ ολίγου στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης έχοντας ως highlight –τι άλλο;- τον κινητήρα που για την περίσταση φιλοξενείται κάτω από το εμπρός καπό της.
Πρόκειται για τον γνωστό και μη εξαιρετέο 4λιτρο V8 bi-turbo κινητήρα των Γερμανών, ο οποίος αποδίδει 550 ίππους και ροπή 770 Nm συνδυαζόμενος με το γνωστό 8τάχυτο Tiptronic S αυτόματο κιβώτιο της Porsche.
Σύμφωνα με την τελευταία, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται για την Porsche Cayenne Turbo σε χρόνο 4,1 δλ., ενώ με την αρωγή του Sport Chrono Package, σε μόλις 3,9 δλ. Η δε τελική αγγίζει και στις δύο περιπτώσεις τα 286 χλμ./ώρα.
Προαιρετικά, η νέα Cayenne Turbo μπορεί να εφοδιαστεί με σύστημα τετραδιεύθυνσης, καθώς και με τα συστήματα Dynamic Chassis Control, Torque Vectoring Plus, καθώς και με ένα 48βολτο ηλεκτρικό κύκλωμα.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως για πρώτη φορά στην ιστορία της η Cayenne εφοδιάζεται με μια «ενεργή» πίσω αεροτομή (βλ. σχετική φωτογραφία), η οποία «ξεδιπλώνει» στις υψηλές ταχύτητες κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος.
Σχεδιαστικά, η κορυφαία έκδοση της οικογένειας διακρίνεται για τα πιο «έντονα» αεροδυναμικά βοηθήματα καθώς και τους τροχούς των 21 ιντσών, που συνοδεύονται από ελαστικά διαστάσεων 285/40 και 315/35 εμπρός και πίσω αντίστοιχα._Χ.Α.