Εννέα στο σύνολο είναι οι κατασκευαστές που έχουν επιλέξει να μη δώσουν το «παρών» στη φετινή Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, που αύριο το πρωί ανοίγει τις πύλες της για τους εκπροσώπους του αυτοκινητικού Τύπου.
Η απουσία σημαντικών πρωταγωνιστών του κλάδου από πολλές γνωστές Διεθνείς Εκθέσεις Αυτοκινήτου είναι πλέον κάτι το σύνηθες με τους απόντες να επιλέγουν κάθε φορά, για διαφορετικούς λόγους ο καθένας, εναλλακτικά μονοπάτια όσον αφορά στην παρουσίαση και προβολή των νέων και όχι μόνο μοντέλων τους. Για την περίσταση της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, επιβεβαιωμένη από τα πλέον επίσημα χείλη ειναι η απουσία σημαντικών παιχτών της ευρωπαϊκής αυτοκινητικής σκηνή, με τις Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Peugeot, DS, Nissan, Infiniti, Mitsubishi και Volvo να δηλώνουν απούσες.
«Φυσικά και λυπόμαστε όταν μεμονωμένοι εκθέτες δηλώνουν πως δεν θα παραστούν στη Φρανκφούρτη. Όλοι τους όμως έχουν σημειώσει τη σπουδαιότητα των εν λόγω εκδηλώσεων αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής τους στο μέλλον», δήλωσαν χαρακτηριστικά οι οργανωτές της ΙΑΑ.
Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις των Γερμανών διοργανωτών, στη φετινή Φρανκφούρτη το «παρών» θα δώσουν πάνω από 50 μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κατασκευαστικό κλάδο της αυτοκίνησης από την Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Ασία.
Για το θέμα, εκπρόσωπος της Peugeot δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Κάθε εταιρεία συγκρίνει διαρκώς την αποδοτικότητα των επενδύσεων στον τομέα του μάρκετινγκ ώστε να αποφασίσει τη συμμετοχή της στις εκθέσεις».
Από τη μεριά τους, εκπρόσωπος της Nissan, δήλωσε:
«Κοιτώντας εμπρός, θα υιοθετήσουμε μια ευέλικτη στρατηγική υιοθετώντας μεταξύ άλλων ένα μοντέλο εξειδικευμένων εκδηλώσεων για να διευρύνουμε την προώθηση των προϊόντων μας προσελκύοντας έτσι μια ευρύτερη γκάμα καταναλωτών»
Στο παρελθόν οι Εκθέσεις Αυτοκινήτου ανά τον κόσμο και δη εκείνες που φέρουν τον χαρακτηρισμό «Διεθνείς», αποτελούσαν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους καταναλωτές να συγκρίνουν τις προτάσεις των κατασκευαστών. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, όλο και μεγαλύτερη μερίδα αγοραστών επιλέγει το διαδίκτυο προκειμένου να «αντλήσει» τις κρίσιμες πληροφορίες που επιθυμεί για τα μοντέλα της αρεσκείας του ή εναλλακτικά πιο μικρές, πλην όμως, πιο «στοχευμένες» από πλευράς κοινού εκδηλώσεις.
Αξίζει να σημειώσουμε πως το 2015 στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το «παρών» έδωσαν 931.700 επισκέπτες με τους εκθέτες που σχετίζονται, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, με την αυτοκίνηση να φτάνουν τους 1.103._Χ.Α.