Προμηθευτές της γερμανικής εταιρείας διέκοψαν τη «ροή» βασικών πρώτων υλών εξαιτίας οικονομικών διαφωνιών ανάμεσα στις δύο μεριές.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Διεθνούς Τύπου, η VW θα υποχρεωθεί την εβδομάδα που μας έρχεται να διακόψει για πέντε εργάσιμες ημέρες την παραγωγή του Golf στο «βασικό» της εργοστάσιο στο Wolfsburg της Γερμανίας, καθώς, όπως η ίδια ισχυρίζεται, η εταιρεία ES Automobilguss σταμάτησε να την προμηθεύει με χυτοσίδηρο, υλικό που αποτελεί τη βάση για την κατασκευή των κιβωτίων ταχυτήτων του μοντέλου. Την ίδια στιγμή, η θυγατρική της ES Automobilguss, Car Trim, σταμάτησε τον περασμένο μήνα τις παραδόσεις καθισμάτων, τα οποία χρησιμοποιούνται τόσο στο Golf, όσο και στο αδελφό Passat.
Τα αίτια για τη διακοπή της… ροής από τις ES Automobilguss και Car Trim φαίνεται πως αφορούν σε διαφωνίες στον τρόπο πληρωμής, αλλά και στις έντονες πιέσεις των ιθυνόντων της VW για περικοπές στις τιμές. Κίνηση που, όπως όλα δείχνουν, συνδέεται άμεσα με τη διαρκή προσπάθεια «περικοπών» της VW, ελέω dieselgate.
Εξαιτίας των παραπάνω προβλημάτων, η VW θα μειώσει σημαντικά τις ώρες εργασίας σε τρία ακόμα εργοστάσιά της (Kassel, Zwickau και Emden).
Σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς, το εν λόγω πρόβλημα θα κοστίσει στη VW περί τα 40 εκ. ευρώ.
Φυσικά, η VW θα ασκήσει κάθε νόμιμο μέσο που έχει στη διάθεσή της προκειμένου να αναγκάσει τους δύο προμηθευτές της να τηρήσουν τις δεσμεύσεις των δύο μερών._Χ.Α.