X
Επικαιρότητα

Η VW κάνει οικονομίες!

Με την κατάργηση μοντέλων με μειωμένη δημοτικότητα, η VW επιχειρεί να περικόψει της δαπάνες της σε μια προσπάθεια να παραμείνει σε τροχιά κερδοφορίας και τα προσεχή χρόνια.

Με την κατάργηση μοντέλων με μειωμένη δημοτικότητα, η VW επιχειρεί να περικόψει της δαπάνες της σε μια προσπάθεια να παραμείνει σε τροχιά κερδοφορίας και τα προσεχή χρόνια.

Το βασικό μέλος του κολοσσού που ακούει στο όνομα VW Group επιχειρεί, όπως όλα δείχνουν, να περιστείλει τις δαπάνες που σχετίζονται άμεσα με μοντέλα της γκάμας VW που δεν έχουν συναντήσει την αναμενόμενη από το κοινό ζήτηση. Ένα από αυτά, σύμφωνα με προχθεσινό δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters, είναι και το 3θυρο Polo, το μέλλον του οποίου φαντάζει… δυσοίωνο, καθώς είναι πολύ πιθανό να καταργηθεί όταν θα παρουσιαστεί η επόμενη γενιά του γερμανικού σούπερ μίνι, το 2017. Ως εκ τούτου, το τέταρτο πιο δημοφιλές μοντέλο της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου για το 2014, φαίνεται ότι θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε 5θυρη έκδοση, επιλογή που παραπέμπει άμεσα σε εκείνη που πραγματοποίησαν πολύ πιο έγκαιρα οι Γάλλοι της Renault, ήδη από τα τέλη του 2012, για λογαριασμό του Clio, του τρίτου σε πωλήσεις μοντέλου στη γηραιά ήπειρο τη χρονιά που μας πέρασε. Σύμφωνα με τα γερμανικό Spiegel, η κατάργηση της 3θυρης παραλλαγής του VW Polo θα επιφέρει μια εξοικονόμηση πόρων για την μαμά εταιρεία της τάξης των 200 εκ. ευρώ.

Στο ίδιο μήκος κύματος φαίνεται να εντάσσεται και η πιθανολογούμενη περιστολή των διαθέσιμων εκδόσεων του γερμανικού «μικρού», κατά 30% σύμφωνα με έγκυρες πηγές, που θα αφορά στις επιλογές των διαθέσιμων κινητήρων του. Και όλα αυτά φαίνεται πως είναι μόνο η αρχή μιας γενναίας(;) προσπάθειας περικοπών, καθώς μετά την κατάργηση του VW EOS και την «ανασυγκρότηση» της γκάμας του νέου Polo, οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας φαίνεται να έχουν βάλει στο μικροσκόπιο τους και το Beetle, το οποίο δεν έχει φέρει τα προσδοκώμενα, οικονομικά και όχι μόνο, οφέλη για το VW Group.

Σε αντιδιαστολή με τις οποίες τελικές αποφάσεις των ιθυνόντων του γερμανικού γκρουπ για περιστολές δαπανών ή και περικοπές ακομα στον κατασκευαστικό κλάδο της μητρικής εταιρείας, οι 115.000 εργαζόμενοι της VW που απασχολούνται σήμερα τόσο στα 6 εργοστάσιά της που εδρεύουν στη Γερμανία (Wolfsburg, Brunswick, Hanover, Salzgitter, Emden και Kassel), όσο και εκείνοι που εργάζονται στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες της (Volkswagen Financial Services AG), θα δουν, με βάση τις νέες συλλογικές συμβάσεις που τίθενται σε ισχύ από 1η Ιουνίου, αύξηση στις μηνιαίες αποδοχές τους της τάξης του 3,4%._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!