Όπως ανακοινώθηκε από την Toyota, η εταιρία προχώρησε σε βελτιώσεις του συστήματος ασφάλειας πρόληψης ατυχημάτων, (Pre-crash safety technology).
Όπως ανακοινώθηκε από την Toyota, η εταιρία προχώρησε σε βελτιώσεις του συστήματος ασφάλειας πρόληψης ατυχημάτων, (Pre-crash safety technology), προσθέτοντας ένα σύστημα ραντάρ με σκοπό την ανίχνευση και των πλαγιομετωπικών ενδεχόμενων κινδύνων, εκτός από τους μετωπικούς.
Με την προσθήκη αυτών των ραντάρ το σύστημα μεγιστοποιεί την εμβέλεια του πεδίου δράσης του, προσφέροντας έτσι ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια στον οδηγό και τους επιβαίνοντες των αυτοκινήτων που το χρησιμοποιούν. Μόλις το σύστημα αντιληφθεί το ενδεχόμενο κινδύνου, ενεργοποιεί τις απαραίτητες διατάξεις ασφαλείας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου συμβάλλοντας στη μείωση των συνεπειών από ένα ατύχημα.
Ο οδηγός λοιπόν ειδοποιείται αρχικά με οπτικό και ηχητικό σήμα, έτσι ώστε να μπορέσει να κάνει τους απαραίτητους ελιγμούς αποφεύγοντας τον κίνδυνο. Εάν συνεχίσει την πορεία του, τότε το σύστημα στέλνει περισσότερη δύναμη στα φρένα και στη συνέχεια επενεργεί στις ζώνες ασφαλείας. Τέλος, εάν το σύστημα θεωρήσει το ατύχημα αναπόφευκτο, προετοιμάζει τους κατάλληλους αερόσακους ώστε να ανοίξουν πιο γρήγορα.
Για την ασφάλεια των πίσω επιβατών η Toyota έχει επίσης εξελίξει ένα σύστημα ασφαλείας στα πίσω καθίσματα, το οποίο φέρνει ταχύτατα τις πλάτες των καθισμάτων τους σε όρθια θέση μόλις αναληφθεί τον κίνδυνο εμπρόσθιας ή οπίσθιας πρόσκρουσης. Τα καθίσματα αυτά σε συνεργασία με τα ενεργά προσκέφαλα που ήδη έχει παρουσιάσει ο ιάπωνας κατασκευαστής, φροντίζουν ώστε να φέρουν το σώμα στην κατάλληλη θέση βελτιστοποιώντας την προστασία του σε συνάρτηση με τις ζώνες ασφαλείας και τους αερόσακους του αυτοκινήτου.