Ένα πρόβλημα με την πλεξούδα καλωδίων του κινητήρα είναι πιθανό να οδηγήσει σε εκδήλωση πυρκαγιάς.
Η επικείμενη ανάκληση αφορά σε 1,03 εκ. υβριδικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των C-HR και Prius, τα οποία έχουν διατεθεί, όπως αποκάλυψε η ίδια η Toyota, σε Ιαπωνία, Β. Αμερική, Ευρώπη, Αυστραλία αλλά και σε άλλες περιοχές του πλανήτη. Μετά από μία εγχώρια εντολή ανάκλησης που εξεδόθη από το υπουργείο Μεταφορών της Ιαπωνίας, η Toyota δήλωσε ότι στα πληγέντα οχήματα η πλεξούδα καλωδίων που συνδέεται με τη μονάδα ελέγχου της υβριδικής μονάδας ισχύος μπορεί να έρθει σε επαφή με το προστατευτικό κάλυμμα της. Αν συσσωρευτεί σκόνη είτε στην καλωδίωση, είτε στο κάλυμμα, τότε η μόνωση μπορεί να εμφανίσει εμφανή σημάδια φθοράς με την πάροδο του χρόνου, λόγω των κραδασμών του οχήματος. Αυτό κάλλιστα θα μπορούσε να προκαλέσει βραχυκύκλωμα, το οποίο με τη σειρά του μπορεί να έχει ως συνέπεια την παραγωγή θερμότητας οδηγώντας εν συνεχεία στην εκδήλωση πυρκαγιάς, δήλωσε η Toyota.
Τα επηρεαζόμενα αυτοκίνητα έχουν κατασκευαστεί στην Ιαπωνία από την τον Ιούνιο του 2015 έως και τον Μάιο του 2018. Από τα οχήματα αυτά, όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος της Toyota, Jean-Yves Jault, σχεδόν τα μισά έχουν διατεθεί στην Ιαπωνία. Μόνο στις ΗΠΑ, τα μοντέλα της οικογένειας Prius που εμπίπτουν στη συγκεκριμένη περίπτωση ανέρχονται στις 192.000._Χ.Α.