top icon
Επικαιρότητα

Η Toyota επιστρέφει στην κατηγορία των καυτών χάτσμπακ

Η Toyota δεν επιστρέφει μόνο στις ειδικές διαδρομές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι ύστερα από απουσία 18 ετών, αλλά και στην κατηγορία των καυτών χάτσμπακ. Με άρμα το Yaris και πάλι και την υποστήριξη της θυγατρικής Gazoo Racing.

H καυτή έκδοση δρόμου της Toyota στη σούπερ μίνι κατηγορία θα φέρει, όπως και η καθαρόαιμη, την υπογραφή της Gazzo Racing, μιας και το δημοφιλές όνομα Yaris θα πλαισιώνεται από εκείνο του αγωνιστικού παρακλαδιού του Ιάπωνα κατασκευαστή. Θέλοντας να διατηρήσει στενούς δεσμούς με το όπλο των Φινλανδών οδηγών της -Juho Hanninen, Jari Matti Latvala και Esappeka Lappi- κάτω από το καπό θα φιλοξενείται ένας υπερτροφοδοτούμενος 1.600άρης κινητήρας, ο οποίος θα αποδίδει ισχύ που θα «περιστρέφεται» στο ψυχολογικό και όχι μόνο όριο των 200 ίππων.

Προς το παρόν, η «μαμά» Toyota περιορίστηκε στο να δώσει στη δημοσιότητα το σκίτσο που σας παραθέτουμε δηλώνοντας χαρακτηριστικά πως το αυτοκίνητο «θα υιοθετεί την εμπειρία από την επάνοδο της μάρκας στο WRC».

Όπως πρώτοι είχαμε επισημάνει στις 28 Νοεμβρίου (περισσότερα εδώ), η Toyota σχεδιάζει να «μετατρέψει» την Gazoo Racing σε μια υπο-μάρκα κατασκευής σπορ αυτοκινήτων και για την Ευρώπη, ανάλογη σε χαρακτήρα με εκείνη του M Division της BMW, αλλά και της επίσης γερμανικής, Mercedes-AMG.

««Στην Ευρώπη η πρόκληση είναι μεγαλύτερη, λόγω των περισσότερων ανταγωνιστών αλλά και του έξτρα κόστους. Ωστόσο, εργάζομαι εντατικά ώστε στο μέλλον να έχουμε μια μάρκα στα πρότυπα της BMW M. Θέλουμε να αυξήσουμε την παρουσία της Gazoo Racing στα αυτοκίνητα παραγωγής και εκτός Ιαπωνίας προκειμένου να προωθήσουμε τη σύνδεση ανάμεσα στα τελευταία και τις αγωνιστικές μας δραστηριότητες», δήλωσε ο επικεφαλής της Gazoo Racing, Koei Saga.

Η τελευταία χρονικά «απόπειρα» της ιαπωνικής φίρμας στην εν λογω κατηγορία είχε διάρκεια πέντε σχεδόν ετών (2001-2005) και δείγμα γραφής το ατμοσφαιρικό Yaris TS._X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ