Ο νέος σταθμός φόρτισης της Tesla στη Σαγκάη της Κίνας μπορεί να εξυπηρετήσει 72 στο σύνολο αυτοκίνητα.
Σε αντίθεση με τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν σήμερα ηλεκτρικά οχήματα, η Tesla δεν βασίζει την «υποστήριξη» των δικών της αυτοκινήτων σε δίκτυα φόρτισης άλλων εταιρειών έχοντας εδώ και πολλά χρόνια αναπτύξει το δικό της «πλέγμα» φορτιστών – το γνωστό Supercharger Network.
Το δίκτυο Supercharger μπορεί να φορτίσει ηλεκτρικά οχήματα της Tesla με ισχύ φόρτισης που φτάνει έως και τα 250 kW με την τελευταία τεχνολογία Supercharger V3 – ωστόσο, προς ώρας οι περισσότεροι σταθμοί της αμερικανικής φίρμας είναι εξοπλισμένοι με συστήματα ικανά να φορτίζουν τα Model 3, Model S και Model X με ισχύ φόρτισης έως και 120 kW.
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του δικτύου Supercharger είναι ότι έχει «χτιστεί» με γνώμονα την ευκολία χρήσης μέσω ενός συστήματος plug-and-charge που επιτρέπει στους οδηγούς να συνδέουν απλά το αυτοκίνητό τους αλλά και να πληρώνουν τις υπηρεσίες που απολαμβάνουν με αυτοματοποιημένο τρόπο.
Σε αντίθεση με αλλά δίκτυα φόρτισης, η Tesla «βλέπει» τους Superchargers ως ένα ακόμα μέσο που θα χαρίσει προστιθέμενη αξία στην εμπειρία ιδιοκτησίας της αυτοκινήτων της – και όχι αποκλειστικά ως μία ακόμα πηγή εσόδων.
Αυτή τη στιγμή το ιδιόκτητο δίκτυο φόρτισης της αμερικανικής εταιρείας απαριθμεί ανά τον κόσμο περί τους 2.000 σταθμούς, στους οποίους έχουν εγκατασταθεί περισσότερα από 20.000 σημεία φόρτισης.
Ο μεγαλύτερος -ως προς τον αριθμό των σημείων φόρτισης- σταθμός του δικτύου Supercharger εγκαινιάστηκε πρόσφατα στην πόλη της Σαγκάης στην Κίνα, στον οποίο μπορούν να εξυπηρετηθούν ταυτόχρονα έως και 72 αυτοκίνητα.
Ο μεγαλύτερος, μέχρι και τον περασμένο Νοέμβριο, σταθμός Superchager, με 52 σημεία φόρτισης, βρίσκεται στο Firebaugh της Καλιφόρνια. Ο συγκεκριμένος σταθμός, σε αντίθεση με εκείνον στη Σαγκάη, ενσωματώνει την τεχνολογία Supercharger V3 παρέχοντας μέγιστη ισχύ φόρτισης έως και 250 kW.