Η προσπάθεια εξυγίανσης των οικονομικών της θυγατρικής εταιρείας της Opel στη Μ. Βρετανία ξεκινά από τη μείωση των καταστημάτων λιανικής πώλησεις στη χώρα.
Η εξαγορά της Opel αποτέλεσε μια κίνηση-ματ για την PSA, η οποία ήδη από το 2017 εντάχθηκε στον ευρύτερο στρατηγικό σχεδιασμό των Γάλλων και προσωπικά του επικεφαλής της τελευταίας, Carlos Tavares, προκειμένου να ενισχυθεί έτι περαιτέρω η εμπορική επιρροή του ομίλου στην Ευρώπη. Εντούτοις, το όλο πλάνο, το οποίο θα καταστήσει έτσι την PSA σε βάθος χρόνου, μετά το VW Group, τη δεύτερη μεγαλύτερη δύναμη στη γηραιά ήπειρο, χωλαίνει αρκετά, μιας και τα οικονομικά μεγέθη της γερμανικής εταιρείας, αλλά και εκείνα της θυγατρικής της στη Μ. Βρετανία, δεν παρουσιάζουν θετικό πρόσημο. Κάτι που συμβαίνει και με τις πωλήσεις νέων οχημάτων «εντός έδρας».
Θέλοντας λοιπόν να «διορθώσουν» τις οικονομικές επιδόσεις του βρετανικού παρακλαδιού, οι Γάλλοι ανακοίνωσαν πως θα μειώσουν τους αντιπροσώπους της Vauxhall στη Μ. Βρετανία, κίνηση που όπως ευθαρσώς δηλώνουν υψηλόβαθμα στελέχη της τελευταίας σχετίζεται άμεσα τόσο με τις μειούμενες πωλήσεις της στη χώρα (σ.σ.: το 2017 οι επιδόσεις μειώθηκαν κατά 22% σε σχέση με εκείνες του 2016), όσο και με την ευρύτερη μεταστροφή των αγοραστών στις «ηλεκτρονικές αγορές» νέων οχημάτων μέσω διαδικτύου.
«Οι απαιτήσεις της βιομηχανίας που προχωράει μπροστά αλλά και οι εκείνες των εμπορικών σημάτων Opel και Vauxhall, δεν απαιτούν τόσα καταστήματα λιανικής πώλησης», δήλωσε χαρακτηριστικά ο νέος επικεφαλής της Vauxhall, Stephen Norman.
Αυτή τη στιγμή, το βρετανικό παρακλάδι της Opel συντηρεί στη χώρα ένα δίκτυο που απαριθμεί 326 στο σύνολο αντιπροσώπους. Στόχος μετά την προαναγγελθείσα αυτή αναδιοργάνωση είναι ο αριθμός τους να μειωθεί τουλάχιστον στους 200. Αντίστοιχες περικοπές αναμένονται να πραγματοποιηθούν μέσα στα προσεχή δύο χρόνια και με το δίκτυο των 1.600 ντίλερ που αυτή τη στιγμή διαθέτει στις τάξεις της η Opel στη σύνολο της ευρωπαϊκής αγοράς. _Χ.Α.