Οι Opel και Vauxhall επωφελήθηκαν το μήνα Σεπτέμβριο από την έγκαιρη και συνεπή προετοιμασία μετάβασής τους στον WLTP, στο νέο τρόπο υπολογισμού των εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης που έχει τεθεί σε ισχύ στην Ευρώπη από την 1η Σεπτεμβρίου.
Οι δύο μάρκες πέτυχαν από κοινού 7% μερίδιο στη συνολική αγορά επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη, επίδοση αυξημένη κατά 0,8 μονάδες έναντι της ίδιας περιόδου το 2017. Αυτό είναι το υψηλότερο μερίδιο αγοράς σε μεμονωμένο μήνα από τον Μάρτιο του 2016, καθώς και η υψηλότερη τιμή για το μήνα Σεπτέμβριο από το 2014.
«Επτά τοις εκατό μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για το οποίο είμαστε υπερήφανοι. Και το μερίδιο αυτό επετεύχθη μέσα από κερδοφόρα κανάλια πωλήσεων. Επωφεληθήκαμε από το γεγονός ότι έχουμε πιστοποιήσει εγκαίρως την γκάμα μας, σύμφωνα με το WLTΡ και το Euro 6d-TEMP. Όποιος επιλέγει σήμερα ένα Opel, επιλέγει την πλέον σύγχρονη τεχνολογία και ξενοιάζει», είπε ο Xavier Duchemin, Διευθύνων Σύμβουλος Πωλήσεων, Aftersales και Marketing της Opel Automobile GmbH.
Τον Σεπτέμβριο η Opel πέτυχε αύξηση μεριδίου αγοράς σε 11 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων χωρών. Στην αγορά της Γερμανίας η μάρκα είδε το μερίδιό της να αυξάνεται στο 9,5% επί της συνολικής – το υψηλότερο μερίδιο σε έναν μεμονωμένο μήνα από τον Δεκέμβριο του 2010 και το υψηλότερο μερίδιο για Σεπτέμβριο από το 2007. Η Vauxhall (στο Ηνωμένο Βασίλειο) έφτασε το 8,6%, ενώ σε Γαλλία και Ιταλία είδαμε αυξήσεις κατά +0,6%. Στην Ισπανία το μερίδιο βελτιώθηκε κατά +0,3%.
Το υψηλότερο μερίδιο – 10,4% – για την Opel στην Ευρώπη κατεγράφη στην Ολλανδία. Αντίστοιχες υψηλές επιδόσεις είχαν το Βέλγιο, η Σλοβακία και η Ελλάδα. Στη χώρα μας, η Opel βρέθηκε στη δεύτερη θέση ταξινομήσεων επιβατικών τον Σεπτέμβριο με μερίδιο αγοράς 9,1%, ενώ πολύ καλή πορεία κατέγραψε και το Astra αυξάνοντας το μερίδιό του στην κατηγορία στο 18,9%.
Δελτίο Τύπου