Ο Mark Webber οδήγησε στο φετινό Goodwood Festival of Speed την πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρόταση των Γερμανών της Porsche.
Μετά την περιήγηση της στην Σαγκάη της Κίνας και την πρώτη δυναμική πρεμιέρα της στο φετινό Goodwood Festival of Speed στα χέρια του πρώην οδηγού αγώνων στη F1 και επίσημου πρεσβευτή της μάρκας, Mark Webber, η νέα Taycan αναμένεται να κάνει την επανεμφάνιση της το προσεχές Σάββατο στο διπλό και τελευταίο αγώνα της σεζόν 2018-2019 του ηλεκτρικού πρωταθλήματος της Formula E που πραγματοποιείται στην πόλη της Ν. Υόρκης. Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από τους επικεφαλής της Porsche, η πρώτη ηλεκτροκίνητη πρόταση της εταιρείας θα αποκαλυφθεί πλήρως και με κάθε επισημότητα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης που θα λάβει χώρα τον προσεχή Σεπτέμβρη, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές της επόμενης χρονιάς.
«Η ισχύς της Taycan είναι εκπληκτική. Έχω λάβει μέρος στο Goodwood πριν δύο χρόνια με μία Porsche 911 GT2 RS, οπότε ήδη ήξερα ότι όλα έχουν να κάνουν με τη δύναμη και την πρόσφυση. Αλλά, ακόμη και για έναν οδηγό αγώνων όπως εγώ, είναι εκπληκτικό το πώς το Taycan – ακόμα κι αν είναι ακόμα σε πρωτότυπη μορφή – επιταχύνει στην ευθεία και στις εξόδους των στροφών», δήλωσε ο Mark Webber.
Διαβάστε επίσης: Ο Walter Rohrl δοκιμάζει την Porsche Taycan – και την εκθειάζει
Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη Porsche Taycan, η οποία έχει ήδη προσελκύσει το αγοραστικό ενδιαφέρον πάνω από 20.000 αγοραστών ανά τον κόσμο, θα κινείται από δύο στο σύνολο ηλεκτροκινητήρες που συνδυαστικά θα αποδίδουν περισσότερους από 600 ίππους, ενώ ήδη από το λανσάρισμα διαθέσιμες θα είναι δύο εκδόσεις που θα τις «χωρίζουν» σχεδόν 100 ίπποι. Η γερμανική εταιρεία αναφέρει πως οι ηλεκτροκινητήρες της «καλής» Taycan θα της εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 3,5 δλ. και «0-200» σε λιγότερο από 12 δλ.
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου, στις οποίες και θα αποθηκεύεται η ενέργεια που θα «εισπράττουν» τα δύο ηλεκτρο-μοτέρ, έχουν βέλτιστο εύρος λειτουργίας τους 20 με 40 βαθμούς Κελσίου εξασφαλίζοντας στις συνθήκες αυτές αυτονομία άνω των 500 χλμ. σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, ο οποίος πλέον έχει αντικατασταθεί από τον WLTP. Σύμφωνα με τον τελευταίο, η αυτονομία δεν αναμένεται να υπερβαίνει τα 400 με 430 χλμ. Στις επίσημες ανακοινώσεις της, η γερμανική εταιρεία αναφέρει ότι η Taycan θα είναι σε θέση σε κύκλωμα των 800V να φορτίζει τους συσσωρευτές σε 4 λεπτά ώστε να είναι η εφικτή η κάλυψη μιας απόστασης μήκους 100 χλμ._Χ.Α.