X
Επικαιρότητα

Η νέα εφαρμογή MyPeugeot

Στην εποχή της ψηφιοποίησης και του διαδικτύου, το smartphone έχει καταστεί πλέον βασικό αξεσουάρ και στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπως αποδεικνύει το νέο app με την ονομασία MyPeugeot.

Προκειμένου να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη που θα ανταποκρίνεται καλύτερα στις προσδοκίες των πελατών της, η Peugeot εξελίσσει όλα τα νέα της μοντέλα γύρω από την ψηφιακή τεχνολογία. Σήμερα, χάρη στην εφαρμογή MyPeugeot, το smartphone γίνεται το πρώτο σημείο επαφής μεταξύ του χρήστη/ιδιοκτήτη του οχήματος, της μάρκας και του δικτύου των αντιπροσώπων της επιτρέποντας στους πρώτους να παραμένουν συνδεδεμένοι με τα αυτοκίνητά τους.

Η εφαρμογή MyPeugeot διατίθεται δωρεάν για iOS και Android καθιστώντας δυνατή τη διαχείριση όλων των υπηρεσιών που σχετίζονται με το όχημα από την ίδια διεπαφή. Πιο συγκεκριμένα, με ένα μόνο κλικ, η εφαρμογή εμφανίζει όλα τα στατιστικά στοιχεία οδήγησης, το ημερολόγιο συντήρησης, ενώ προβλέπει και τις μελλοντικές εργασίες. Την ίδια στιγμή, το νέο app της Peugeot αποκτά πρόσβαση σε όλα τα έγγραφα του οχήματος και επιτρέπει στους χρήστες να προετοιμάσουν το ταξίδι τους «μέσα» από το smartphone τους.

Σε γενικές γραμμές, το νέο MyPeugeot app έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει την καθημερινή ζωή των πελατών της μάρκας συγκεντρώνοντας τις περισσότερες από τις πληροφορίες του οχήματός τους σε μία μόνο διεπαφή. Τα στατιστικά στοιχεία αυτονομίας και οδήγησης είναι άμεσα διαθέσιμα από έναν μόνο πίνακα ελέγχου, ενώ οι πληροφορίες που αφορούν την κατανάλωση καυσίμου ή/και της ηλεκτρικής ενέργειας, το κόστος ανά χρήση, τους συνολικούς χρόνους ταξιδιού και την τοποθεσία του οχήματος, είναι όλες στα χέρια του χρήστη.

Η εφαρμογή MyPeugeot επιτρέπει επίσης στους πελάτες της Peugeot να διαχειρίζονται τη συντήρηση των οχημάτων τους. Με ένα μόνο κλικ, οι τελευταίοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στο ημερολόγιο συντήρησης του αυτοκινήτου τους, να σχεδιάζουν τις επόμενες εργασίες συντήρησης και να προγραμματίζουν τα επόμενα ραντεβού. Έτσι, παρέχεται καλύτερη πρόσβαση στο δίκτυο της εταιρείας, χάρη στον online προγραμματισμό ραντεβού ή την επικοινωνία με την υπηρεσία Peugeot Assistance.

Το MyPeugeot app περιλαμβάνει επίσης υπηρεσίες που αφορούν στα επαναφορτιζόμενα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα της μάρκας. Χάρη στην απομακρυσμένη υπηρεσία e-Commands, μόλις το όχημα συνδεθεί με το σταθμό φόρτισης, οι πελάτες μπορούν να διαχειριστούν τη φόρτιση από το smartphone τους. Αυτό επιτρέπει στο χρήστη να ξεκινήσει τη φόρτιση ή να την προγραμματίσει την κατάλληλη για τον ίδιο στιγμή – αυτή η λειτουργία διασφαλίζει ότι το όχημα μπορεί να φορτιστεί τις χρονικές περιόδους με τις οικονομικότερες χρεώσεις φόρτισης. Ο χρήστης μπορεί επίσης να παρακολουθεί την ταχύτητα φόρτισης και τον χρόνο για την ολοκλήρωσή της σε πραγματικό χρόνο. Σε περίπτωση ξαφνικής διακοπής της φόρτισης ή όταν το αυτοκίνητο είναι πλήρως φορτισμένο, ο χρήστης ειδοποιείται μέσω της εφαρμογής.

Η ίδια υπηρεσία επιτρέπει την προεπιλογή της θερμοκρασίας στο εσωτερικό του οχήματος.

Τέλος, μέσω της διεπαφής ο χρήστης μπορεί να επωφεληθεί από όλα τα τελευταία νέα της μάρκας που αφορούν ειδικές προσφορές, διαγωνισμούς, εκδηλώσεις νέες τεχνολογίες κ.α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!