X
Επικαιρότητα

Η νέα BMW M2 Coupe αποκαλύπτεται!

Ένα σπορ κουπέ με τη σφραγίδα του M Division, για το οποίο πολλά έχουν ήδη γραφτεί. Ας δούμε… διασταυρωμένα πλέον ποια είναι τα μυστικά της νέας BMW Μ2.

Ο διάδοχος της Σειράς 1 Μ Coupe είναι πλέον γεγονός, με τους Βαυαρούς να προικίζουν τη νέα Μ2 Coupe με ό,τι ακριβώς της αρμόζει. Ή, αν προτιμάτε, τηρουμένων των αναλογιών σε σχέση με τις μεγαλύτερες Μ3/Μ4, με ό,τι καλύτερο διαθέτει σήμερα το γνωστό και μη εξαιρετέο τμήμα M Division. Και κατ’ αρχήν, με τον 3λιτρο «straight-six» υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με κωδικό Ν55, ο οποίος διαθέτει μονό τούρμπο τεχνολογίας twin scroll και απόδοση ειδικά για την περίσταση 370 ίππους/6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 465 Nm/1.400-5.560 σ.α.λ. (ή και 500 Nm σε λειτουργία overboost από τις 1.450 σ.α.λ. έως και τις 4.750 σ.α.λ.). Συνδυάζεται δε με χειροκίνητο «6άρι» ή δυνητικά με το γνωστό «διπλόδισκο» και 7τάχυτο DCT κιβώτιο των Βαυαρών, το οποίο διαθέτει τα προγράμματα λειτουργίας Comfort, Sport, Sport+ και Smoky Burnout!

Φυσικά, όπως αρμόζει σε κάθε σπορ κουπέ μοντέλο που… σέβεται τον εαυτό του (αλλά και τον χειριστή του, ασφαλώς!), η κίνηση περνά αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με την αρωγή ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μπλοκέ διαφορικού (Active M Differential) και όχι, όπως πολλοί ανέμεναν, μέσω ενός «κλασσικού» μηχανικού. Αρωγός του, το σύστημα Torque Vectoring, το οποίο καθίσταται (συν)υπεύθυνο για την καλύτερη κατανομή της ισχύος ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δίνει σήμερα η BMW στη δημοσιότητα, η νέα Μ2 Coupe μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε χρόνο μόλις 4,3 δλ. στην έκδοση με το «αυτόματο» κιβώτιο που «εμπεριέχει» φυσικά το γνωστό σύστημα Launch Control και σε 4,5 δλ. σε εκείνη με το πιο… παραδοσιακό για τους λάτρεις της σπορ οδήγησης χειροκίνητο.

Σχεδιαστικά, η νέα Μ2 Coupe διακρίνεται για την επιθετικότητά της, με το έντονο ρύγχος, τους μεγάλους αεραγωγούς και τα χαρακτηριστικά winglets του εμπρός προφυλακτήρα, τα φαντεζί αεροδυναμικά βοηθήματα στο πλάι, την… κοντή ουρά και φυσικά τους τροχούς των 19 ιντσών διαστάσεων 245/35 και 265/35 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, οι οποίοι συνδυάζονται με τα ελαστικά Michelin Pilot Super Sport, να δίνουν με περισσή επιτυχία στην «baby M4» τον απαραίτητο σπορτίφ τόνο. Κάτω από όλα αυτά, βέβαια, η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει… μπόλικη από την κληρονομιά των μεγαλύτερων κατασκευών του M Division, όπως είναι ο εμπρός και πίσω άξονας (γόνατα Μακφέρσον εμπρός και διάταξη πέντε συνδέσμων πίσω), καθώς και τα φρένα (ατσάλινοι δίσκοι διαμέτρου 380 και 370 χλστ. με 4πίστονες και 2πίστονες δαγκάνες εμπρός και πίσω αντίστοιχα), με στόχο όχι μόνο την καλύτερη απόδοση, αλλά και τη μείωση του βάρους, που διατηρείται στα 1.495 κιλά._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!