top icon
Επικαιρότητα

Η Μitsubishi Motors στη Γενεύη

Ευρωπαϊκή πρεμιέρα για το e-Evolution Concept της ιαπωνικής εταιρείας και παγκόσμια για το νέο Outlander PHEV του 2019.

Η Mitsubishi Motors Corporation θα έχει δύο πρεμιέρες στην 88η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης: την ευρωπαϊκή πρεμιέρα του e-Evolution Concept και την παγκόσμια του νέου Outlander PHEV, που θα παρουσιαστεί στην αγορά της γηραιάς ηπείρου στις αρχές του φθινοπώρου. Τόσο το νέο Outlander PHEV, όσο και το e-Evolution Concept εκφράζουν την στρατηγική της Mitsubishi: ένα μίγμα τεχνογνωσίας SUV και τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης με προηγμένες τεχνολογίες ενσωμάτωσης συστημάτων για μία εξελιγμένη οδηγική εμπειρία.

Tο νέο Outlander PHEV

Το Outlander PHEV ήταν ευρωπαϊκό best-seller στην κατηγορία plug-in υβριδικών οχημάτων το 2015, 2016 και 2017. Πάνω από 100.000 μονάδες έχουν πουληθεί στην Ευρώπη μέχρι τώρα. Με αθροιστικές πωλήσεις πάνω από 140.000 μονάδες σε όλο τον κόσμο, το Outlander PHEV θεωρείται το δημοφιλέστερο plug-in υβριδικό SUV. Η εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου έχει αναβαθμιστεί με αρκετές διακριτικές βελτιώσεις, όπως νέοι προβολείς LED, ορθογώνια πλαίσια προβολέων ομίχλης, μεγαλύτερη μάσκα με την οπτική ταυτότητα Dynamic Shield και μία εμπρός κεντρική ποδιά. Μία δίχρωμη σχεδίαση πολλαπλών ακτίνων για τις νέες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και η προσθήκη μια μεγαλύτερης αεροτομής χαρίζουν στο αυτοκίνητο πιο εκφραστική και προηγμένη εμφάνιση. Στο εσωτερικό, οι αλλαγές τονίζoνται από τη νέα καπιτονέ δερμάτινη ταπετσαρία, τα νέα εμπρός καθίσματα που αγκαλιάζουν τους γοφούς, τους αναβαθμισμένους μοχλοδιακόπτες, ένα νέο πίνακα οργάνων, νέα διακοσμητικά ένθετα, πίσω αεραγωγούς A/C και πολλά ακόμα. Ένας βενζινοκινητήρας 2.4 λίτρων κύκλου Atkinson αντικαθιστά τον προηγούμενο κύκλου Otto των δύο λίτρων. Αυτός επιτρέπει πλέον υψηλότερη ροπή, πιο ομαλή λειτουργία και συνολική υψηλότερη απόδοση. Η ισχύς της γεννήτριας αυξάνεται κατά 10%, η ισχύς του πίσω μοτέρ κατά 10%, η χωρητικότητα της μπαταρίας κίνησης αυξάνεται κατά 15% και ισχύς της μπαταρίας κίνησης κατά 10%. Τα Normal και 4WD Lock modes των προηγούμενων μοντέλων πλαισιώνονται από δύο πρόσθετα προγράμματα κίνησης. Ένα Sport mode χαρίζει στον οδηγό πιο άμεσο έλεγχο σε δρόμους με στροφές. Ένα Snow mode προσφέρει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σε χιονισμένους δρόμους ή ολισθηρό οδόστρωμα.

Το e-Evolution Concept είναι ένα πρωτότυπο που αποτυπώνει τις στρατηγικές κατευθύνσεις της Mitsubishi Motors. Συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των SUV & EV, αλλά και την ενσωμάτωση νέων συστημάτων για μία εμπειρία συνδεδεμένης μετακίνησης. Το e-Evolution Concept χρησιμοποιεί υψηλόρροπους, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, που συνεργάζονται με ένα σύστημα μπαταρίας υψηλής χωρητικότητας για ομαλή και δυναμική απόκριση. Η μπαταρία βρίσκεται κάτω από το πάτωμα, στη μέση του οχήματος, προσφέροντας χαμηλό κέντρο βάρους. Το σύστημα Triple Motor 4WD χρησιμοποιεί ένα μοτέρ που κινεί τους εμπρός τροχούς και ένα νέο σύστημα Dual Motor Active Yaw Control (AYC) που συνδέει τους πίσω ηλεκτροκινητήρες μέσω μιας ηλεκτρονικά ελεγχόμενης μονάδας κατανομής ροπής (AYC). Όλα αυτά είναι ενσωματωμένα στο σύστημα δυναμικού ελέγχου οχήματος της MMC Super All-Wheel Control (S-AWC). Τα φρένα του e-Evolution Concept ελέγχουν τις κινητήριες δυνάμεις με ηλεκτρικές δαγκάνες που αντικαθιστούν τις συμβατικές υδραυλικές. Τα πλεονεκτήματα του συστήματος είναι κάτι που ο οδηγός μπορεί να νιώσει και να εκτιμήσει άμεσα, ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες όπου τα φορτία G (G-forces) είναι χαμηλά. Ανεξάρτητα αν το όχημα κινείται σε διαδρομές πόλης, σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας ή σε ορεινό οδικό δίκτυο με στροφές, το πλήρως ηλεκτρικό όχημα συμπεριφέρεται με ακρίβεια και ευελιξία, σύμφωνα με τις προθέσεις του οδηγού.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ