X
Επικαιρότητα

Η Lotus στην Έκθεση του Παρισιού

Δύο ενδιαφέρουσες νέες εκδόσεις της Evora, σε συνδυασμό με τρία σημαντικά πρωτότυπα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου και εκείνου της νέας Esprit, αναμένεται να παρουσιάσει στο Παρίσι η βρετανική εταιρεία.

Δύο ενδιαφέρουσες νέες εκδόσεις της Evora, σε συνδυασμό με τρία σημαντικά πρωτότυπα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου και εκείνου της νέας Esprit, αναμένεται να παρουσιάσει στο Παρίσι η βρετανική εταιρεία.
Αν μη τι άλλο, όλα τα παραπάνω δεν αποτελούν παρά την καλύτερη ένδειξη ότι η Lotus έχει πλέον εισέλθει σε μια περίοδο έντονης δημιουργικότητας, η οποία είχε ως αφετηρία την πρόσφατη επάνοδο της  στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Σήμερα, ενόψει της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού στα τέλη του Σεπτέμβρη, η Lotus προετοιμάζεται πυρετωδώς για την επίσημη παρουσίαση των εκδόσεων S και Auto (αυτόματη) της Evora, με την πρώτη να «φορά» μια υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του γνωστού V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων. Αν και οι επίσημες ανακοινώσεις της εταιρείας περιορίζονται μόνο στην αναφορά των δύο αυτών εκδόσεων, οι έως τώρα πληροφορίες αναφέρουν πως ο κινητήρας της Evora S, με το μηχανικό κατά πάσα πιθανότητα υπερσυμπιεστή, θα αποδίδει περί τους 350 ίππους και περισσότερα από 40 χλγμ. ροπής, εξασφαλίζοντας μια επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των πέντε δευτερολέπτων, καθώς και τελική ταχύτητα άνω των 280 χλμ./ώρα. Σχεδιαστικά, οι διαφοροποιήσεις αναμένονται να είναι περιορισμένες, καθώς το μοναδικό νέο στοιχείο είναι ο πιο… έντονος σε παρουσία αεροδυναμικός διαχύτης στο πίσω μέρος.

Lotus Evora
 

Ωστόσο, όπως σας είχαμε ενημερώσει και σε παλαιότερη αναφορά μας, η βρετανική εταιρεία αναμένεται να συνεχίσει την… επέλαση της στο Παρίσι παρουσιάζοντας –υπό τη μορφή πρωτοτύπων- τρία ολοκαίνουργια για αυτήν μοντέλα. Το πρώτο εξ αυτών είναι πολύ πιθανόν να είναι η διάδοχος της Esprit, η οποία αναμένεται να μπει κανονικά στη γραμμή παραγωγής της εταιρείας μέσα στο 2012, το δεύτερο ο αντικαταστάτης της Lotus Seven, ενώ το τρίτο ένα εντελώς νέο κουπέ με υβριδικό σύστημα κίνησης και τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να βρίσκεται εγκατεστημένος στο εμπρός μέρος του αμαξώματος. Εν αναμονή εξελίξεων λοιπόν, μιας και η «ατζέντα» της Lotus δείχνει να συμπληρώνεται πλέον ιδανικά! _Χ.Α.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!