Η Ford και το επόμενης γενιάς Focus ετοιμάζουν μια εφʼ όλης της ύλης επίθεση για το 2018, προκειμένου να είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν έλευση-πρόκλιση των νέων Opel Astra και VW Golf.
Η Ford και το επόμενης γενιάς Focus ετοιμάζουν μια εφʼ όλης της ύλης επίθεση για το 2018, προκειμένου να είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν έλευση-πρόκλιση των νέων Opel Astra και VW Golf.
Μπορεί αυτή τη στιγμή η υπάρχουσα γενιά της μικρομεσαίας πρότασης της Ford να… διάγει έναν απόλυτα επιτυχημένο εμπορικό και όχι μόνο βίο, αυτό όμως δεν φαίνεται να αφήνει εφησυχασμένους της ιθύνοντες της εταιρείας, οι οποίοι, όπως όλα δείχνουν, εξοπλίζουν την φαρέτρα των διαθέσιμων μελλοντικών τους… όπλων, προκειμένου να είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν την επερχόμενη «μάχη» που θα σηματοδοτήσει η έλευση των νέων Opel Astra καιVW Golf, λίγο πριν τα τέλη του 2017. Άλλωστε, τόσο για τους ανθρώπους της Ford, όσο και για το πολυπληθές κοινό της κατηγορίας C, είναι ήδη δεδομένο πως το επόμενης γενιάς Opel Astra θα είναι το πιο προηγμένο μοντέλο που θα έχει κατασκευάσει ποτέ η γερμανική εταιρεία, με ό,τι θετικό αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο απόδοσης και οικονομίας. Από τη μεριά του, το νέο VW Golf VII αναμένεται και αυτό με τη σειρά του να «εισάγει» μια σειρά επαναστατικών τεχνολογιών, που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις πολλών, αναμένεται να φέρει τα… πάνω κάτω στα πλαίσια της μικρομεσαίας κατηγορίας και στον τομέα της αεροδυναμικής, υιοθετώντας λύσεις από το XL1.
Ως εκ τούτου, προκειμένου να διατηρήσει τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στα πλαίσια της ανταγωνιστικής αυτής κλάσης, η Ford, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, εργάζεται ήδη πυρετωδώς πάνω στο project που ακούει στο όνομα «νέο Ford Focus». Τι νέο πρέπει να περιμένουμε; Κατʼ αρχήν, μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, η οποία και θα αποτελέσει την πρώτη από τις οκτώ που η Ford σκοπεύει να παρουσιάσει έως τα τέλη της δεκαετίας. Από εκεί και πέρα, το επόμενο μεγάλο στοίχημα για τους ιθύνοντες της εταιρείας είναι η… μεταρρύθμιση της γκάμας του μοντέλου, με την τελευταία να εμπλουτίζεται με μία κουπέ έκδοση ακολουθώντας τα πρότυπα του VWScirocco. Αν μη τι άλλο, η εταιρεία δεν σκοπεύει να προβεί σε επιλογές αντίστοιχες με εκείνες του Focus CC (που, σημειωτόν, δεν δικαιώθηκαν ιδιαίτερα σε εμπορικό επίπεδο), αλλά σε κινήσεις που παραπέμπουν στο εξαιρετικό Ford Puma, ένα εξαιρετικό μικρό σπορ κουπέ, που βασιζόταν εν έτη 1997 στο Ford Fiesta.
Το επόμενο… χτύπημα αναμένεται να είναι η προσθήκη μιας έκδοσης αμαξώματος που θα αποτελέσει τον άμεσο ανταγωνιστή των VW Golf Alltrack και Skoda Octavia Scout. Αξίζει εδώ να σημειώσουμε πως σύμφωνα με τις ίδιες πάντα πηγές, η εν λόγω παραλλαγή του νέου Ford Focus θα ονομαστεί X-Road. Φυσικά, η γκάμα θα περιλαμβάνει και μια ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου, η οποία «φωτογραφίζει το VW Golf GTE, διαθέτοντας έναν 3κύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης με απόδοση περί τους 150 ίππους σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα… αγνώστων, προς το παρόν, προδιαγραφών._Χ.Α.