Ο αμερικανικός κολοσσός αποσύρει τα διαφημιστικά του κονδύλια από την πιο δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης επικρίνοντας την για τον τρόπο που διαχειρίζεται τα κακόβουλα σχόλια.
Κατά γενική ομολογία, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν καταστεί τα μεγαλύτερα κανάλια διαφήμισης και προσέγγισης των πελατών για κάθε μικρό ή μεγάλο εμπορικό σήμα. Και αν στο πρόσφατο παρελθόν η τηλεόραση θεωρούνταν ως η καταλληλότερη πλατφόρμα διαφήμισης για το ευρύ κοινό, σήμερα η άνοδος του διαδικτύου και ο χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες του στα γνωστά και μη εξαιρετέα social media έχει καταστήσει τα τελευταία ως τους πλέον ελκυστικούς δίαυλους διαφήμισης και πώλησης προϊόντων.
Και αυτό είναι κάτι που ισχύει σε παγκόσμιο επίπεδο. Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία σχετικής μελέτης που πραγματοποιήθηκε φέτος, οι ενεργοί χρήστες στο Facebook σε καθημερινή βάση ξεπερνούν τα 1,4 δις, με κάθε έναν να «δαπανά» σε αυτό κάθε μέρα 58 λεπτά κατά μέσο όρο.
Ωστόσο, πολλοί είναι οι διαφημιζόμενοι που δεν είναι και τόσο ευχαριστημένοι με τον τρόπο που η συγκεκριμένη πλατφόρμα χειρίζεται τα κακόβουλα σχόλια των χρηστών της. Μία από αυτές είναι και η General Motors, η οποία ανακοίνωσε ότι αποσύρει προσωρινά από το Facebook όλες τις διαφημιστικές της καμπάνιες, συμπεριλαμβανομένων και εκέινων στις πλατφόρμες που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα του, όπως το WhatsApp και το Instagram.
Στη σχετική της ανακοίνωση η GM αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Τους ενθαρρύνουμε να κινηθούν ταχύτερα για να εφαρμόσουν ουσιαστικές αλλαγές, ώστε να επιστρέψουμε γρήγορα σε έναν ασφαλέστερο ψηφιακό χώρο που αντικατοπτρίζει τις αξίες μας.»
Η GM δεν είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που έχει αποσύρει από το Facebook τα διαφημιστικά της κονδύλια, καθώς σε ανάλογες κινήσεις στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού έχουν προβεί ήδη οι Ford και η Honda, ενώ για τους ίδιους ακριβώς λόγους αντίστοιχα «μονοπάτια» ακολουθούν και άλλες, μη αυτοκινητικές μάρκες, όπως οι Starbucks, Coca-Cola, The North Face, Adidas, Reebok και Microsoft.