Στη Φρανκφούρτη κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του το δυνατότερο ανοιχτό μοντέλο στην ιστορία της ιταλικής εταιρείας. Και ίσως, το ομορφότερο.
Η ανοιχτή έκδοση της «488» έρχεται να πλαισιώσει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα την κουπέ εκδοχή του ιταλικού μοντέλου. Την γνωστή μας GTB, δηλαδή, από την οποία, όπως είναι αναμενόμενο, δανείζεται φυσικά τον κινητήρα, ο οποίος δεν έχει υποστεί αλλαγές. Υπενθυμίζουμε πως πρόκειται για έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα χωρητικότητας 3.902 κ.εκ., ο οποίος εξακολουθεί να αποδίδει 670 ίππους στις 8.000 σ.α.λ., σε συνδυασμό με 760 Nm ροπής από μόλις τις 3.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, η νέα 488 Spider προσφέρει αντίστοιχες επιδόσεις με την GTB, παρά την αναμενόμενη, πλην όμως μικρή συγκριτικά, επιβάρυνση στον τομέα του βάρους, η οποία δεν υπερβαίνει στα χαρτιά, σε σχέση με την GΤΒ πάντα, τα 50 κιλά. Συνολικά, η νέα 488 Spider, η οποία ζυγίζει «στεγνή» όχι παραπάνω από 1.420 κιλά, καταφέρνει να ολοκληρώσει την επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3 δλ. επιτυγχάνοντας παράλληλα τελική ταχύτητα της τάξης των 327 χλμ./ώρα.
Η νέα 488 Spider διαθέτει την ίδια στρεπτική ακαμψία με την GTB χάρη στο προηγμένο, τύπου spaceframe, αμάξωμά της, το οποίο αποτελείται από 11 επιμέρους τμήματα κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Σε σχέση με την αντίστοιχη εκδοση της 458, η νέα Spider είναι κατά 23% πιο άκαμπτη και, συγχρόνως, κατά 10 κιλά ελαφρύτερη. Και αυτό, κυρίως χάρη στη νέα hard top ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή της, η οποία αναδιπλώνεται σε χρόνο μόλις 14 δλ. Από εκεί και πέρα, στον τομέα του ντιζάιν, η προφανής διαφοροποίηση σε σχέση με την GTB έγκειται στο τμήματα του αμαξώματος που βρίσκονται πίσω ακριβώς από τα καθίσματα. Σύμφωνα με την Ferrari, οι αντηρίδες αυτές ή, αν προτιμάτε, τα «στηρίγματα» των πίσω καθισμάτων, εξασφαλίζουν ομαλότερη ροή του αέρα προς τα πίσω. Και ειδικότερα, στους αεραγωγούς που είναι «υπεύθυνοι» για την καλύτερη ψύξη του 8κύλινδρου κινητήρα. Στο εσωτερικό, η ειδοποιός διαφορά σε σχέση με την κουπέ παραλλαγή του μοντέλου είναι το αλεξινέμιο, το οποίο διαθέτει όχι μία αλλά τρεις διαφορετικές θέσεις, όντας μάλιστα εγκατεστημένο εμπρός από ένα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο παράθυρο.
Από εκεί και πέρα, η νέα Spider φέρει μικρές αλλαγές στα επιμέρους μηχανικά μέρη. Και συγκεκριμένα, τόσο στην ανάρτηση, η οποία, σύμφωνα με την Ferrari, διαθέτει λιγότερο «σκληροπυρηνική» ρύθμιση, όσο και στο σύστημα εξαγωγής, το οποίο παράγει έναν περισσότερο… στρογγυλεμένο ήχο._Χ.Α.