Αντ’ αυτών, η Audi στρέφει το βλέμμα της στη Formula E.
Με επίσημη ανακοίνωσή της, η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε πως και οι 300 εργαζόμενοι του αγωνιστικού τμήματος θα παραμείνουν στις θέσεις τους εστιάζοντας την προσοχή τους στο Πρωτάθλημα της Formula E. Η αποχώρηση της Audi Motorsport από τον 24ωρο αγώνα του LeMans και το World Endurance Championship θα τεθεί σε ισχύ από τα τέλη της τρέχουσας σεζόν.
«Πρόκειται να πάρουμε μέρος στους αγώνες του μέλλοντος που πραγματοποιούνται με ηλεκτρικές προτάσεις. Καθώς τα ηλεκτρικά μοντέλα παραγωγής μας πολλαπλασιάζονται, το ίδιο πρέπει να συμβεί και με τα αγωνιστικά μας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Rupert Stadler.
Η αποχώρηση της Audi από το WEC κλείνει έναν κύκλο παρουσίας στο χώρο διάρκειας 18 ετών και 185 στο σύνολο αγώνων, κατά τη διάρκεια των οποίων ο Γερμανός κατασκευαστής κέρδισε 13 φορές τον διάσημο 24ωρο αγώνα του LeMans. Με τις διακρίσεις αυτές, η Audi κατέστη ο δεύτερος πιο πετυχημένος κατασκευαστής στο συγκεκριμένα αγώνα μετά την Porsche, η οποία «μετρά» 18 στο σύνολο νίκες.
«Προφανώς, η απόφαση να εγκαταλείψουμε αυτή τη φορμή αγώνων, είναι δύσκολη», δήλωσε ο Wolfgang Ullrich, ο επικεφαλής της Audi Motorsport.
To project της Audi στο Πρωτάθλημα της Formula E επικεντρώνεται από το 2014 μέχρι και σήμερα στην ABT Schaeffle Audi Sport Team παρέχοντάς βοήθεια τόσο στον τομέα των οικονομικών, όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο. Ωστόσο, από τον επόμενο Οκτώβριο και για την αγωνιστική σεζόν 2017-2018, η ομάδα θα μετονομαστεί σε Audi Formula E Team.
Σύμφωνα με τους Γερμανούς, το μέλλον της εταιρείας στο Πρωτάθλημα DTM είναι εξασφαλισμένο, με τον διάδοχο του RS5 DTM να είναι έτοιμος να παρουσιαστεί εν όψει της αγωνιστικής περιόδου του 2017. Σε αντίθεση, δεν είναι το ίδιο σίγουρο αν η Audi Motorsport θα συνεχίσει να παρέχει την υποστήριξη της στην ομάδα EKS του Mattias Ekstrom, η οποία συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross.
Παρ’ ότι στη σχετική επίσημη ανακοίνωση των Γερμανών δεν γίνεται νύξη για «περικοπές», βέβαιο είναι πως στην εν λόγω απόφαση καθοριστική ήταν η επιρροή του σκανδάλου dieselgate, που από τον περασμένο Σεπτέμβρη κλυδωνίζει τον Όμιλο VW επιβαρύνοντάς τον με μεγάλα ποσά που προορίζονται τόσο για αποζημιώσεις, όσο και για την τεχνική «αποκατάσταση» των εμπλεκομένων στο σκάνδαλο μοντέλων._X.A.