Πρόκειται για το πρώτο υβριδικό μοντέλο της κορεάτικης εταιρείας. Και όχι μόνο.
Σύμφωνα με όσα επίσημα ανακοίνωσε η Hyundai σήμερα, το Ioniq, το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα στην έδρα των Κορεατών τον επόμενο κιόλας μήνα και στην Ευρώπη, τον προσεχή Μάρτιο στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, θα διατίθεται με τρία διαφορετικά κινητήρια συστήματα.
Το πρώτο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό (EV), με την απαραίτητη ενέργεια για την κίνηση του οχήματος να παρέχεται εξ ολοκλήρου από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου. Στην παράλληλη υβριδική εκδοχή (PHEV), στο «παιχνίδι» θα μπαίνει και ο κινητήρας βενζίνης, ο οποίος, κατά πάσα πιθανότητα, θα είναι ο γνωστός 1.600άρης που κινεί σήμερα το i30. Στην εν σειρά υβριδική παραλλαγή (HEV), ο θερμικός κινητήρας θα δηλώνει το παρών προκειμένου να παρέχει ισχύ για τη φόρτιση των μπαταριών και μόνο.
Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της Hyundai, το Ioniq «σπάει τα δεδομένα, συνδυάζοντας κορυφαία οικονομία, διασκεδαστική συμπεριφορά και ελκυστικό ντιζάιν».
Κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες, οι οποίες εσκεμμένα «κρύβονται» στην όχι και τόσο αποκαλυπτική φωτογραφία την οποία η Hyundai έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα, συναντάμε το νέο δάπεδο της εταιρείας, το οποίo θα χρησιμοποιεί και το Kia Niro, ένα μοντέλο που επίσης θα δούμε μέσα στην επόμενη χρονιά. Πρόκειται για μια πρωτοεμφανιζόμενη πλατφόρμα, πάνω στην οποία θα εδράζονται από εδώ και στο εξής όλες οι ηλεκτρικές ή/και υβριδικές ή/και plug-in υβριδικές προτάσεις των Hyundai και Kia._Χ.Α.