Η κορεάτικη εταιρεία μπαίνει με δυναμικό τρόπο στην κατηγορία των «καθαρών» οχημάτων, βάζοντας στο στόχαστρό της το Toyota Prius.
Όπλο της είναι το νέο Ioniq, ένα αυτοκίνητο το οποίο προσφέρει στον αγοραστή του, κάτω από την ίδια συσκευασία, τρεις διαφορετικούς τρόπους μετακίνησης. Ο πρώτος θα είναι αμιγώς ηλεκτρικός (EV), με την απαραίτητη ενέργεια για την κίνηση του οχήματος να παρέχεται εξ ολοκλήρου από έναν ηλεκτροκινητήρα των 88 kW (120 PS) και φυσικά από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου των 28 kWh. Οι τελευταίες βρίσκονται εγκατεστημένες χαμηλά στο δάπεδο, ούτως ώστε να κατέβει χαμηλά το κέντρο βάρος επιδρώντας έτσι θετικά στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. To IONIQ Electric έχει αυτονομία 250 χιλιομέτρων και η τελική του ταχύτητα ανέρχεται σε 165 χλμ./ώρα.
Στην παράλληλη υβριδική εκδοχή (PHEV), στο «παιχνίδι» θα μπαίνει και ο κινητήρας βενζίνης, ο οποίος έχει θερμική απόδοση της τάξης του 40%. Πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 1,6 λίτρων της γενιάς Kappa, το οποίο αποδίδει 105 ίππους. Μάλιστα, ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται κατά αποκλειστικότητα με ένα 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT), για λόγους άμεσα συναρτώμενους με την απόδοση, την αίσθηση κατά την οδήγηση και την οικονομία καυσίμου. Η συνδυασμένη ισχύς ανέρχεται στους 141 ίππους, με την τελική ταχύτητα στα 185 χλμ./ώρα (εκπομπές CO2 79 g/km).
Στην εν σειρά υβριδική παραλλαγή (HEV), ο θερμικός κινητήρας θα δηλώνει το παρών προκειμένου να παρέχει ισχύ για τη φόρτιση των μπαταριών. Σε ότι αφορά τον ηλεκτροκινητήρα, η Hyundai ανακοίνωσε πως η ισχύς του φτάνει τους 43,5 ίππους. Το IONIQ Plug-in μπορεί να κινηθεί μόνο με την ηλεκτρική ενέργεια για 50 χιλιόμετρα, ενώ ο ηλεκτρικός κινητήρας των 45kW (61 PS) που διαθέτει συνεργάζεται φυσικά με τον 1.6 GDI Kappa (εκπομπές CO2 32 g/km).
Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν κομψή αεροδυναμική σιλουέτα, με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0.24. Κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες, συναντάμε το νέο δάπεδο της εταιρείας, το οποίο θα χρησιμοποιεί και το Kia Niro, ένα μοντέλο που επίσης θα δούμε μέσα στην επόμενη χρονιά. Πρόκειται για μια πρωτοεμφανιζόμενη πλατφόρμα, πάνω στην οποία θα εδράζονται από εδώ και στο εξής όλες οι ηλεκτρικές ή/και υβριδικές ή/και plug-in υβριδικές προτάσεις των Hyundai και Kia. Σε αυτό το δάπεδο, εκτός από το ατσάλι, οι Κορεάτες χρησιμοποίησαν και πολλά ακόμα ελαφριά υλικά σε μια προσπάθεια να διατηρήσουν σε χαμηλά επίπεδα το συνολικό βάρος της κατασκευής. Ενδεικτικά, χάρη στη χρήση αλουμινίου στο εμπρός καπό, την πίσω πόρτα και σε συγκεκριμένα τμήματα της ανάρτησης εξοικονομήθηκαν 12,6 κιλά._Χ.Α.