X
Επικαιρότητα

Honda FR-V

Πρώτη δοκιμή της νέας πολυμορφικής προσπάθειας της Honda μετά το Stream επί ελληνικού εδάφους

H πρώτη γνωριμία με το FR-V, το νέο πολυχρηστικό αυτοκίνητο της Honda, έγινε πριν από μερικούς μήνες στην Ισπανία. Αυτή τη φορά η εγχώρια αντιπροσωπεία παρουσίασε το νέο Honda επί ελληνικού εδάφους. Εμείς οδηγήσαμε και σας μεταφέρουμε μερικές ακόμη εντυπώσεις από το συμπαθές εξωτερικά FR-V.

Ας θυμηθούμε όμως μερικά από τα χαρακτηριστικά του. Το νέο οικογενειακό όχημα της Honda χρησιμοποιεί στο εσωτερικό του 6θέσια διάταξη ανάλογη με αυτή του Multipla της Fiat. Δυο σειρές καθισμάτων, από τρεις ίδιου μεγέθους θέσεις δίνουν στο FR-V την δυνατότητα να μεταφέρει έξι επιβάτες και αποσκευές. Τα δυο μεσαία καθίσματα μετακινούνται προς τα πίσω φέρνοντας τις θέσεις σε σχήμα V. Πάντως δεν μας έπεισε ότι ο μεσαίος επιβάτης της εμπρόσθιας σειράς καθισμάτων δεν θα ενοχλείται από τον αγκώνα του οδηγού κάθε φορά που αυτός θα κινεί τον επιλογέα ταχυτήτων.

Από εκεί και πέρα οι έξι θέσεις του νέου Honda χαρίζουν στο εσωτερικό αρκετή ευελιξία αφού είναι ανεξάρτητες, ανακλίνονται αναδιπλώνονται ενώ και τα τρία πίσω αν χρειαστεί υποχωρούν στο πάτωμα όσο είναι απαραίτητο για να δημιουργήσουν ένα επίπεδο χώρο αποσκευών.

Πρέπει πάντως να παρατηρήσουμε τρία σημεία. Την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και συναρμογής των υλικών, τις λίγες σχετικά θήκες για μικροαντικείμενα που ουσιαστικά περιορίζονται σε αυτές που ενσωματώνει το εμπρός μεσαίο κάθισμα (ένα συρτάρι και ένα ντουλαπάκι κάτω από μαξιλάρι του καθίσματος) και τις μικρές εργονομικές ιδιοτροπίες όπως το χειρόφρενο που είναι τοποθετημένο κάτω από το ταμπλό και οι διακόπτες των παραθύρων επίσης τοποθετημένοι στο ταμπλό από την αριστερή μεριά και σχεδόν πίσω από το τιμόνι.

Το βαρύ FR-V κινείται από τον ίδιο κινητήρα που χρησιμοποιείται στο Stream. Από τα 1,7 λίτρα με την βοήθεια του συστήματος VTEC αποδίδει 125 ίππους. Το μηχανικό σύνολο της Honda είναι ζωντανό πρόθυμο να ανεβάσει στροφές, και σε συνδυασμό με την πυκνή κλιμάκωσή των σχέσεων δεν εμφανίζει κενά σε καμιά περιοχή στροφών. Έχει όμως να νικήσει 1.400 και πλέον κιλά. Μένει να δούμε λοιπόν τι έχουν να πουν και τα Datron που θα τοποθετηθούν (καιρού επιτρέποντος) τις προσεχείς ημέρες στο αυτοκίνητο.

Προς το Καρπενήσι λοιπόν όπου και έγινε η επίσημη ελληνική παρουσίαση στους γλιστερούς λόγο χιονόπτωσης και με ιδιαίτερη προσοχή στις φωτογραφικές κάμερες που υπάρχουν στην Εθνική οδό (κυρίως στο ύψος των Καμένων Βούρλων) το FR-V έδειξε ομαλή και σαφώς «φιλική» συμπεριφορά. Κλίσεις υπάρχουν στις στροφές, όχι όμως υπερβολικές, η άνεση είναι ικανοποιητική, το πίσω μέρος δείχνει ιδιαίτερα σταθερό στις στροφές, ενώ ο τοποθετημένος ψηλά στο ταμπλό μοχλός και το τιμόνι που απλά δεν θυμίζει σε τίποτα εκείνο των σεντάν εκδόσεων του Civic, αποτελούν σαφώς δυο σημεία που μπορεί κανείς να υπολογίσει στα συν.

Η τιμή του FR-V έχει προσδιοριστεί για την βασική έκδοση από την οποία δεν απουσιάζει ούτε ο ηλεκτρονικός κλιματισμός στα 22.790 ευρώ. Για όσους όμως θελήσουν κάτι περισσότερο σε επίπεδο επιδόσεων είναι δυνατή η παραγγελία της 2λιτρης έκδοσης των 150 ίππων η τιμή του οποίου θα κυμαίνεται στα 28.000 ευρώ. Δυστυχώς, έκδοση ντίζελ με τον πολύ καλό 2,2 i-CTDi δεν προβλέπεται να φτάσει στην ελληνική αν δεν ξεκαθαρίσουν πρώτα τα πράγματα με την πετρελαιοκίνηση._Σ.Σ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!