Η ιαπωνική εταιρεία αποκαλύπτει σήμερα μια ακόμα εκδοχή της φιλοσοφίας Toyota New Global Architecture (TNGA) παρουσιάζοντας τη νέα πλατφόρμα GA-B.
Η ιαπωνική εταιρεία έχει προ καιρού ξεκινήσει να «μεταφέρει» τα μοντέλα της σε μία νέα αρχιτεκτονική πλαισίων, η οποία υπάγεται κάτω από τη γνώριμη πλέον τεχνολογική «ομπρέλα» που φέρει την ονομασία Toyota New Global Architecture (TNGA). Όπως θα θυμούνται αρκετοί, η αρχή έγινε με το δάπεδο GA-C, που είδαμε να υιοθετείται αρχικά από τα Prius και C-HR, και πλέον, από τη νέα Corolla. Αργότερα, ακολούθησε η GA-K, πάνω στην οποία πατούν τα Camry και RAV4, και σήμερα έρχεται η σειρά της GA-B, η οποία προορίζεται για μοντέλα της μικρής κατηγορίας – λέγε με Yaris.
Ακολουθώντας παρόμοια «μονοπάτια» και επιλογές σε τεχνολογικό επίπεδο, η GA-B πλατφόρμα υπόσχεται απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και την οδηγική απόλαυση, στοιχείο που επιτυγχάνεται μέσα από την υιοθέτηση λύσεων και τεχνικών που ελαχιστοποιούν το βάρος και αυξάνουν τη στρεπτική ακαμψία. Από εκεί και πέρα, η Toyota επισημαίνει πως το «μικρό» δάπεδο συνδυάζεται με γόνατα Μακφέρσον στον εμπρός άξονα, αμορτισέρ «χαμηλής τριβής», όπως η ίδια τα χαρακτηρίζει, καθώς και με ελατήρια με διάφορους τύπους σκληρότητας, ενώ πίσω υπάρχει η επιλογή εγκατάστασης μιας διάταξης πολλαπλών συνδέσμων ή εναλλακτικά ενός ημιάκαμπτου άξονα.
Επιπρόσθετα, η νέα και ευέλικτη ως προς τις διαστάσεις της πλατφόρμα GA-B (σ.σ.: το μήκος, το πλάτος, η απόσταση από το έδαφος, το μεταξόνιο αλλά και τα μετατρόχια μπορούν να διαφοροποιούνται ανάλογα με τις εκάστοτε απαιτήσεις), εξασφαλίζει χαμηλότερο κέντρο βάρους, με τον οδηγό να κάθετα πιο χαμηλά και πιο πίσω, γεγονός που δίνει στους σχεδιαστές τη δυνατότητα να «φέρουν» το τιμόνι σε μια νέα θέση με διαφορετική γωνία από ότι στο παρελθόν. Τέλος, η χρήση της πλατφόρμας GA-B επιφέρει σημαντικά οφέλη και στον τομέα των χώρων αλλά και στο σχεδιασμό των εξωτερικών επιφανειών, με το εμπρός μέρος να είναι πιο «χαμηλό»._Χ.Α.